Na ovogodišnjem sajmu automobila u Beogradu kupci sa dubokim džepom su na slatkim mukama. Hala 3 rezervisana je modele premijum brendova, kao što su Mercedes, Maybach, BMW, Maserati, Audi, Porsche…
Uprkos krizi, čini se da auto-industriji ipak dobro ide, jer je najskuplji model na sajmu rezervisan već prvi dan. Premijum modele krase impozantne performanse, ali i cene koje iznose i po nekoliko stotina hiljada evra, a za vas smo izdvojili 5 najskupljih automobila na 55. Međunardnom sajmu automobila koji koštaju preko 200.000 evra.
1. Maserati MC 20 – 295.000 evra.
Maserati MC 20 je najskuplji model 55. međunarodnog sajma automobila. U pitanju je supersportski automobil koji od 0 do 100 kilometara na čas stiže sa 2,9 sekundi, a maksimalna brzina je 350 km/h.
Predstavlja početak nove ere za ovu italijansku marku automobila. Sajamski primerak je rezervisan, ali još uvek nije zvanično prodat.
2. Mercedes Maybah S580 – 262.366 evra
Ovaj luksuzni model ima 8-cilindarski benzinski motor od 503 KS (370 kW), a izloženi primerak je u crnoj metalik boji.
Dolazi sa dodatnom opremom koja vredi 75 hiljada evra.
3. Porshe 911 GT3 RS – 260.500 evra
Neobična Artic Grey boja u kombinaciji sa crvenim detaljima dopinosi atraktivnosti ovog modela. Ima 4.0 litarski šestocilindarski motor sa 525 KS (386 kW), kao i sedmostepeni PDK menjač.
Do stotke stiže za 3,2 sekunde, a maksimalna brzina je 296 km/h.
4. Maserati GranTurismo Trofeo – 251.000 evra
Iako za ovaj model automobila još nije formirana definitivna cena, navode da bi osnovna mogla da se kreće već od 251. 000 evra, a da može dostići i oko 280. 000 evra.
Pokreće ga 3.0 litarski Nettuno V6 motor koji u verziji Trofeo proizvodi 550 KS i 650 Nm obrtnog momenta.
Do 100 km/h stiže za 3,5 sekundi, pre nego što razvije maksimalnih 320 na sat.
5. Mercedes AMG G63 – 224.624 evra
Ovaj Mercedesov terenac dolazi sa 4.0 V8 biturbo AMG motorom od 585 KS (430 kW). Motor je uparen sa najnovijim automatskim menjačem sa 9 brzina koji omogućava da novi G63 od 0 do 100 km/h stigne za 4,5 s..
Izuzetno se prilagođava svakoj vožnji i terenu zahvaljujući AMG RIDE CONTROL sistemu, jer se ogibljenje prilagođava pritiskom na dugme.
B92.