Na Cybertruck se dugo čeka, i kupci su uzbuđeni kada konačno imaju priliku da ga provozaju. Međutim, za jednog novog vlasnika, prvi dan druženja sa novim pikapom nije dobro prošao.
Njegov Cybertruck je prešao svega 55 kilometara pre nego što se pokvario, a da stvar bude još gora, iz Tesle su mu prvobitno rekli da njihova garancija neće pokriti štetu.
Ovu situaciju objavio je na jednom forumu korisnik pod imenom Cybeast, koji je napisao da je “pikap bio veoma prljav spolja kada ga je preuzeo, a bateirja bila na 47%”.
“Nikada nisam uzeo novi auto bez punog rezervoara. Šta je sa Teslom”, upitao je ovaj korisnik.
Pošto Cybertruck nije bio u potpunosti napunjen, vlasnik je morao da pronađe punjač, ali kad je stigao do njega, počela je iz zadnjeg dela da curi rashladna tečnost. Mada Tesla tvrdi da se para može povremeno pojaviti tokom punjenja, ovo je bilo mnogo više od toga.
Kada je vlasnik nazvao Teslu, prvo su rekli da ne pokrivaju ovaj problem svojom garancijom, ali kako je objasnio “nakon nekoliko pažljivo odabranih argumenata, pristali su da pošalju šlep službu”.