10. Jula 2025.

Čuveni brend ima novi logo, možete li da pogodite o kome se radi?

Britanski proizvođač je predstavio novi logo sa dvostrukim R – ali nećete ga videti na automobilima.

JLR (nekadašnji Jaguar Land Rover) pokušava da se pozicionira kao veliki luksuzni brend-konglomerat. Tu je naravno Jaguar, ali Range Rover, Defender i Discovery sada postaju zasebni brendovi, umesto da jednostavno funkcionišu pod Land Rover oznakom.

Kao deo te promene, Range Rover je predstavio novi logo, ali u pitanju je simbol koji nećete viđati na vozilima. I verovatno je to i dobro – jer izgleda… pa, prilično čudno.

Časopis Autocar je otkrio novi logo koji je prikazan tokom nedavne prezentacije za investitore.

U suštini, radi se o dva spojena slova R, jedno iznad drugog. Iz brenda su za Autocar izjavili:

“Motiv Range Rover razvijen je kao manji simbol za mesta gde naš prepoznatljivi znak ‘Range Rover’ ne može da stane, kao što su etikete, ponavljajući uzorci ili događaji gde je prikladnije koristiti amblem.” 

Drugim rečima, natpis “Range Rover” i dalje ostaje na haubi luksuznog SUV-a.

Range Rover je predstavio i novi uzorak koji podseća na motive koji se viđaju na luksuznim torbama brendova poput Goyard ili Louis Vuitton. Moguće je da će se taj dezen koristiti za presvlake ili dodatnu opremu.

Ovo što Range Rover radi nije bez presedana. BMW je pre pet godina takođe predstavio novu verziju svog čuvenog logotipa koji koristi u brendiranju, ali ne i na automobilima.

Mnogi proizvođači automobila poslednjih godina redizajniraju svoje logotipe – samo prošle nedelje prvi put smo videli novi Bentley logo, a i Jaguar trenutno prolazi kroz totalnu transformaciju, uključujući i novi vizuelni identitet.

Ova godina biće velika za Range Rover, jer stiže i njihov potpuno električni model.

U prezentaciji za investitore, JLR navodi da više od 60.000 ljudi čeka na električni Range Rover. On će izgledati identično kao benzinska verzija – uključujući i stari logo.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare