Gorepomenuti automobilistički događaj, poznat i kao Automobile Barcelona, bio je okruženje koje je španski brend izabrao da potvrdi da će se njegov novi električni automobil zvati Cupra Raval.
Izbor imena Raval nije bio iznenađenje. Sam Vejn Grifits, „supreme leader“ Seata i Cupre, već je krajem marta uveravao da će tako biti kršten mlađi „buraz“ Cupre Born. Međutim, već sada možemo reći da je zvaničan. To će biti treći električni model koji će biti uvršten u ponudu kompanije.
Cupra je poseban akcenat stavila na činjenicu da izbor imena odaje počast naselju Raval, koje se nalazi u srcu grada Barselone. To će biti prvi Cuprin električni gradski automobil. Pomenuti Born i nedavno predstavljena Cupra Tavascan bore se u C segmentu. Sada će popularni brend napasti nižu kategoriju u kojoj je koncentrisan i veliki deo novih registracija automobila.
Serijska verzija Ravala je predstavljena kroz koncept Cupra UrbanRebel koji je predstavljen u junu prošle godine. Razvijen je na platformi MEB Small, manjoj verziji arhitekture Volkswagen Grupe za baterijske električne automobile. Dugačka je oko 4,1 metar i u njoj se nalazi ukupno pet sedišta.
U srcu novog Ravala biće potpuno električni pogonski sistem. Cupra nije dala detalje u vezi s tim, ali može se kao referenca uzeti tehnički deo pomenutog UrbanRebela. Koncept je opremljen motorom od 166 kW (226 KS) sa kojim može da ubrza od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi i litijum-jonskom baterijom za uživanje u dometu do 440 kilometara.
Proces serijske proizvodnje novog Ravala odvijaće se u Španiji. A tačnije u objektima Seata koji se nalaze u Martorelu, u blizini grada Barselone. Proizvodnja će početi oko 2025. godine. Njegovo lansiranje će označiti prekretnicu u Cuprinoj posvećenosti električnim automobilima. Ako sve bude po planu, on će biti u prilici da svoj debi doživi 2024. godine.
AutoRepublika