Radikalan na sve četiri strane i iz kojeg god ugla da se pogleda, Cupra DarkRebel je koncept koji je španska firma još jednom predstavila pre nego što će biti izložen na Sajmu automobila u Minhenu, koji svoja vrata otvara početkom septembra.
Proizvođač ističe da je više od 270.000 ljudi doprinelo dizajnerskim idejama i da su mnoge od njih interpretirali Cuprini stilisti kako bi oblikovali ovaj konceptni automobil kreiran u metaverzumu. Ono što je sigurno je da, čak i pre nego što bude postojala mogućnost da se vidi uživo na velikom nemačkom događaju, ima neke veoma posebne karakteristike koje će biti implementirane u buduće električne modele španskog brenda.
Uzdužna rebra na haubi, logo brenda postavljen na centralnu ivicu i osvetljen ili tri kardinalna trougla farova su neki od njih, a ovaj poslednji detalj je već jedan od stubova dizajna brenda. To su detalji koji će biti viđeni na fejsliftovanom Formentoru, Leonu i novom Terramaru, kao i u restilizovanom Bornu.
Cupra nije želela da prikaže zadnji kraj, ali mogu se videti svetleće grupe spojene tankom svetlosnom trakom, sa oštrijim, ugaonijim svetlima, integrisanim u zadnji panel i veoma atraktivnim zahvaljujući tehnologiji OLED. Ali DarkRebel takođe ima detalj koji je ključan u dizajnu brenda, a to je bok. Aerodinamični oblik siluete otvara istinski svet mogućnosti, od kompaktnog koji može da zameni Leon, do porodičnog automobila ili velikog sportskog automobila, što je nešto više od očekivanog sada u Cupri, a ranije u Seatu.
Za sada ne postoje slike enterijera koji bi trebalo da bude revolucionaran kao eksterijer ili više, što je jedna od velikih tajni koja se očekuje da bude razjašnjena na Salonu automobila u Minhenu, kao i njene mehaničke specifikacije. Cupra je španski brend elektrifikacije i sportskog duha, od kojih se dva kvaliteta izdvaja, a ovaj konceptni automobil obećava mnogo više nego što se čini. Druga sasvim drugačija stvar je da se to na kraju obistinjuje, naravno, ne odmah.
AutoRepublika