Sada su objavljene zvanične slike enterijera. Podsetimo se da je krosover sa indeksom CS75 debitovao još 2013. godine, a prešao je na drugu generaciju 2019. godine, dobivši sufiks Plus. Od tada je krosover prošao nekoliko nadogradnji u domovini, a nakon dva poslednja fejslifta 2022. i 2023. godine, model je proglašen za novu generaciju. Ali samo krosover na ovim slikama je zaista novi CS75 Plus.
Krosover će dobiti ekran sa tri ekrana koji će se uzdizati iznad prednjeg panela i imati konturno osvetljenje. Changan CS75 Plus će takođe dobiti dvokraki volan. Umesto uobičajene ručice menjača – ručica na stubu volana. Na centralnom tunelu biće dve platforme za bežično punjenje i nekoliko nepokrivenih držača za čaše.
Zanimljivo je da je Plus predviđeno da ima potpuno drugačiji enterijer! Tako su ranije mnogi kineski mediji širili špijunski snimak unutrašnjosti navodno novog CS75 Plusa: na toj fotografiji su se nalazile odvojena virtuelna kontrolna tabla i vertikalni multimedijalni tablet, a džojstik menjača se vijorio u tunelu.
Međutim, moguće je da će krosover zaista dobiti takav enterijer – ili će to biti neka posebna verzija, ili će vertikalni ekran osetljiv na dodir biti dodeljen nekoj od prethodnih generacija (u Kini se i dalje prodaje čak i „prvi“ CS75).
Što se tiče eksterijera, nova generacija krosovera će imati agresivniji dizajn. Među karakteristikama su vertikalni farovi sa integrisanim LED trakama, uža rešetka hladnjaka bez okvira sa izraženim elementom u obliku slova V u sredini, „pikselska“ zadnja svetla i ručke na vratima koje se uvlače.
Dužina novog Changana CS75 Plusa je 4.770 mm, širina 1.910 mm, visina 1.695 ili 1.705 mm (u zavisnosti od verzije), međuosovinsko rastojanje je 2.800 mm. Poređenja radi, dimenzije prethodnog Plusa za Kinu: 4.710/1.865/1.710 mm, rastojanje između osovina je 2.710 mm.
Novi model će biti u ponudi sa benzinskim turbo motorom 1.5 snage 188 ili 192 KS. Još uvek nema informacija o menjačima. Prethodni CS75 Plus u Kini je predstavljen sa turbo motorima od 1,5 (188 KS) i 2,0 litra (233 KS), koji rade u tandemu sa osmostepenim Aisinovim automatikom. Pored toga, kupci mogu da izaberu hibrid sa instalacijom iDD zasnovanom na 1.5T. Pogon je uvek na prednje točkove.
U domovini marke, očekuje se da prodaja krosovera nove generacije počne ove godine.
AutoRepublika