CFMoto nastavlja da plasira nove modele, uključujući i sportske. U Kini su se pojavile prve fotografije i specifikacije novog CFMoto 750 SR. Radi se o potpuno oklopljenom sportskom modelu sa četvorocilindričnim motorom od 111 KS i jednostranom zadnjom viljuškom.
Prednji deo impresionira velikim aerodinamičnim “krilcima”, dok su na zadnjem delu četiri visoko postavljena izduva.
Nakon što su 2024. godine predstavljeni sportski modeli CFMoto 500 SR Voom sa četvorocilindričnim motorom (79 KS) i CFMoto 675 SR-R sa trocilindričnim motorom (95 KS), 2025. godine bi trebalo da stigne novi CFMoto 750 SR. Njegove ključne specifikacije i prve fotografije već su se pojavile u Kini.
Novi CFMoto 750 SR je u Kini zvanično registrovan sa zapreminom od 749 kubika i maksimalnom snagom od 82 kW (111,5 KS). Kako saznajemo radi se o vodeno hlađenom motoru sa 4 cilindra u liniji, koji nema tehničkih veza sa dosadašnjim partnerom KTM. Ovaj potpuno oklopljeni model može da dostigne maksimalnu brzinu od 230 km/h. Četvorocevni izduvni sistem postavljen je visoko na zadnjem delu i deluje veoma impresivno.
Prateći opšti trend, prednji deo novog CFMoto 750 SR opremljen je relativno velikim i prestižnim aerodinamičnim “krilcima”. Moderan dizajn prati isti stil kao kod modela CFMoto 675 SR-R, sa sličnim sportskim izgledom.
Novi CFMoto 750 SR se razlikuje ne samo po broju cilindara već i po šasiji u odnosu na model 675, pa dolazi sa jednostranom zadnjom viljuškom. Na osnovu prvih fotografija nije jasno da li je izrađena od livenog aluminijuma ili čeličnih profila. Glavni ram izgleda da je od čelika, dok je prednja upside-down teleskopska viljuška savremeni standard. Radijalno montirane četvoroklipne čeljusti na dvostrukim diskovima su takođe standardne. Dizajn ovog CFMoto modela impresionira ventilacionim otvorima inspirisanim trkačkim modelima.
Dimenzije guma kod modela CFMoto 750 SR su standardne, 120/70/17 napred i 180/55/17 pozadi. Međuosovinsko rastojanje iznosi samo 1.419 milimetara, što verovatno olakšava upravljanje, jer ovaj model sa 213 kilograma spada u teže motocikle.
Tačan datum dolaska na tržište 2025. godine i cena još nisu poznati, ali se očekuje da će model prvo biti dostupan u Kini, a zatim i u Evropi.
Motomagazin.rs