Ovaj atraktivni model Adventure motocikla sada je dostupan i za vlasnike A2 vozačke kategorije.
Pored standardne verzije koja ima 55kW/75KS verzija prilagođena vozačima sa A2 kategorijom vozačke dozvole ima 34kW/46KS.
Linijski dvocilindrični motor od 46 KS stigao je da zameni svog prethodnika 650 MT snage 61 KS i upotpuni gamu modela koji nudi CFMOTO u srednjoj klasi.
Cena od 6.890 evra je približno slična ceni modela MT 650 i što je veoma važno ostala je ispod granice od 7.000 evra. Tako da ovaj model postaje veoma primamljivim i konkurentan u svojoj klasi. Dostupan je u sivoj i beloj boji!
700 MT dolazi kao jeftinija alternativa premijum modela 800 MT Touring koji je u višoj ligi sa 95 KS i košta 10.990 evra.
CFMOTO 700MT je namenjen kupcima koji traže nov i moderan adventure motocikl koji za relativno mali iznos pruža dosta, bez obzira da li su u pitanju performanse ili moderna tehnologija.
Sa tačno 693 kubika i maksimalnom snagom od oko 46 KS (34 KW) pri 6.000 o/min i 60 Nm pri 7.250 o/min, u skladu sa Euro 5 normama i vodenim hlađenjem ovaj linijski dvocilindrični agregat posataje uporediv i konkurentan čak i sa motorima japanskih proizvođača.
Proklizavajuće kvačilo i 6-stepeni menjač su standardna oprema ovog modela.
Kada je šasija u pitanju tu je ram od čeličnih cevi u osnovi sličan KTM-u, na prednjoj strani se nalazi upside down viljuška dok je pozadi monoamortizer. Hod vešanja jedva da je duži nego kod ne-enduro motocikala: 140 milimetara napred, 145 milimetara pozadi. Visina sedišta od 820 milimetara je odgovarajuća umerena i opciono se može povećati na 840 milimetara.
Visoko vetrobransko staklo je takođe usmereno na udobnost na velikim udaljenostima. Točkovi od 17 inča napravljeni od livenog aluminijuma su upareni sa gumama 120/70-17 napred i 160/70-17 pozadi. Za kočnice J.Juan se koriste komponente iz španske podružnice Brembo, sa duplim diskovima od 300 mm napred i diskovima od 240 mm pozadi a svaki je sa ABS kontrolom.
Sa 18 litara goriva u punom rezervoaru, CFMOTO 700 MT navodno teži 218 kilograma, tako da u svojoj klasi kapaciteta i performansi nije naročito lagan ali nije ni preterano težak. Relativno kratko međuosovinsko rastojanje od 1.425 milimetara i relativno strm ugao glave upravljača od 65,5 stepeni znače da se može očekivati lako upravljanje.
Oprema koja stiže uz CFMOTO 700 MT je prilično moderna, posebno za ovaj cenovni rang. Kao standardna oprema tu je TFT ekran u boji sa dijagonalom ekrana od 5 inča, dupli USB priključak (A i C) kao i dva režima vožnje (“Eco ” i “Sport”). LED svetla su postala standardna u 2023 a tu su još i štitnici za ruke i podesivi vetrobran.
U narednom periodu uz kupljeni 700MT A2 svaki kupac dobija i gratis kreš barove cija je vrednost 250€.
Koncept i tehničke performanse modela CFMOTO 700 MT su bliski poznatim modelima kao što su Kawasaki Versys 650, Suzuki V-Strom 650 ili Yamaha Tracer 700.
Na kraju možemo zaključiti da CFMOTO 700 MT poseduje ozbiljne performanse za svoju klasu, a sa cenom od 6.890 evra i uz garanciju od 3 godine postaje ozbiljan konkurent u svakom pogledu!
Motomagazin.rs