U segmentu koji se činio neaktivnim neko vreme, s prominentnim modelima poput Yamahe YZF-R6 i Honde CBR600RR koji su se suočavali s izazovima zbog ograničenja emisija, entuzijasti sada imaju razloga za uzbuđenje. CFMOTO je nedavno predstavio obećavajući novi dodatak supersport kategoriji, tokom posebnog događaja održanog na stazi Žužou.
Cilj novog 675SR je da popuni prazninu ostavljenu odsustvom kultnih supersport modela. Model se može pohvaliti rednim trocilindarskim motorom zapremine 675 kubika. Iako su detalji ograničeni, CFMOTO je otkrio da se očekuje da će proizvesti otprilike 100 Nm maksimalnog obrtnog momenta po litru, gotovo dostižući performanse uglednog Daytona 675.
Triumph, s druge strane, planira da ponovo uvede ime Daytona, ali s drugačijim pristupom. Njihov predstojeći model, baziran na Trident 660 modelu, imaće motor zapremine 660 kubika i opušteniji način vožnje, ciljajući na ljubitelje Honde CBR650R.
Potencijal CFMOTO 675SR da nadmaši novi Daytona još nije skroz siguran, ali rani pokazatelji su obećavajući. Motocikl ima jedinstvenu konstrukciju motora, s naznakama da se možda razvio iz paralelne tvin jedinice s 450SR, uključujući dodatnu zapreminu i dodatni cilindar.
CFMOTO je primamljivo opisao 675SR kao posedovanje “monstruoznog prenosa snage na zadnji točak”. Uz to, kompanija hvali “prvoklasne karakteristike” u oblastima ključnim za performanse na putu i stazi, uključujući kočnice, šasiju, opremu i dizajn.
S obzirom na to da je 675SR bio u akciji na stazi Žižou, očigledno je da je razvoj već u punom jeku. Entuzijasti s nestrpljenjem očekuju više informacija o ovoj intrigantnoj ponudi u supersport segmentu.
Motomagazin.rs