CFMOTO je lansirao trkačku verziju 450SR, nazvanu 450SR S.
Pokreće ga paralelni tvin motor zapremine 449,5 kubika, s redoledom paljenja od 270 stepeni (da oponaša V-tvin od 90 stepeni), a na raspolaganju ima oko 47 KS.
Ostale karakteristike uključuju one koje su već na 450SR, kao što su zakrilca i TFT instrument tabla u boji, ali glavna razlika ovde je jednostrana zadnja viljuška.
Iako deli istu platformu kao SR, ažuriranja za novi 450SR S dodatno uključuju podvučeni izduvni sistem, zakrilca, veći zadnji kočioni disk od 240 mm i snažnije 37-milimetarske obrnute viljuške s podešavanjem prigušenja. Kao i kod njegovog brata, i taj motor je ugrađen šasiju koja je teška samo 11 kg kada se kombinuje sa podramom.
![](https://motomagazin.rs/files/news/Image/cfmoto-450sr-s-2.jpg)
CFMOTO tvrdi da je težina praznog vozila 179 kg. Rezervoar može da primi 14 litara goriva, a proizvođač tvrdi da ima autonomiju od skoro 300 km.
Snagu kočenja obezbeđuje Brembo na oba kraja, podržan sa ABS-om.
Zakrivljena TFT tabla od 5 inča koja vam omogućava da kontrolišete kontrolu proklizavanja i mobilnu vezu. Tu su i automatska prednja svetla i ESS funkcija kočenja u slučaju nužde, koja uključuje zadnje stop svetlo kako bi upozorila druge učesnike u saobraćaju na snažno usporavanje.
![](https://motomagazin.rs/files/news/Image/cfmoto-450sr-s-3.jpg)
Motomagazin.rs