Pre nešto više od godinu dana dobili smo prvi pogled na projekat kompanje CFMOTO za kreiranje proizvodne verzije svog konceptnog motocikla V.02 NK iz 2017, stritfajterom s KTM-ovim V-tvin motorom.
V.02 NK je privukao dosta pažnje svojim futurističkim stilom i inženjeringom uključujući hladnjak ispod sedišta. Proizvodna verzija koju vidimo u patentnim dokumentima kompanije usvojiće slične stilske teme, ali konvencionalnije mehaničke elemente. I koncept i potencijalni proizvodni model dele KTM-ov V-tvin. Verovatno će to biti isti motor od 1.279 kubika koji koristi u CFMOTO1250TR-G turer, motoru koji je donekle zasnovan na KTM-ovoj LC8 V-tvin jedinica, ali s drugačijim kapacitetom i detaljima dizajna. Kod modela TR-G, pomenuti agregat ima 140 KS.
Najnoviji dokumenti pokazuju istu mašinu koju smo videli na patentima s početka 2023. godine, ali ilustracije sada uključuju detaljnije crteže nekoliko glavnih komponenti, uključujući ran i delove karoserije. Sve slike pokazuju nivo detalja koji ukazuje na mašinu koja je blizu proizvodnje.
Čelični ram ima rešetkasti, sličan rasporedu koji CFMOTO koristi na nekoliko svojih trenutnih modela. Dok na celom motociklu postoje spoljni poklopci koji odaju utisak aluminijumskog dela na osovini zadnje viljuške, realnost je da su ponovo čisto kozmetički. Pozadi se nalazi pričvršćeni podram, ponovo napravljen od čelika, ali sa posebnom strukturom od livenog aluminijuma na samom zadnjem delu, ispod dela suvozačevog sedišta.
Na sve nedoumice u vezi sa položajem hladnjaka, pouzdan je odgovor najnoviji patent, koji prikazuje detaljne crteže zakrivljene jednica, s dvostrukim, nisko postavljenim ventilatorima za hlađenje koji usmeravaju vrući vazduh kroz bočne panele sa ventilacijom. Hladnjak ispod sedišta, kakav smo videli na konceptu, se očigledno neće naći na proizvodnoj varijanti. Međutim, jednostrana zadnja viljuška koja je bila karakteristika na konceptu ostaje i na najnovijem dizajnu, iako je njegov vizuelni uticaj prigušen velikim prigušivačem na desnoj strani. Ilustracije na novom patentu prikazuju detalje zadnjeg točka, uključujući regulator lanca koji uključuje nosač za zadnju Brembo kočionu čeljust.
Najnoviji patenti takođe daju detaljan pogled na karoseriju koja je dizajnirana da obavija rezervoar za gorivo i vazdušnu kutiju, napravljenu od šest različitih delova i sa otvorima za izlaz vazduha sa obe strane.
NK linija već uključuje modele od 300, 450, 650 i 800 kubika, dok se očekuje i verziju od 125 kubika. Sedeći logičan korak je model velike kubikaže, poput ovog. Ako kompanija bude pratila svoju uobičajenu rutu, mogla bi da usledi SR verzija s oklopom, koja bi se pridružila rastućim redovima kineskih sportskih motocikala velike kubikaže koji su se pojavili u poslednjih nekoliko meseci.
Motomagazin.rs