11. Februara 2025.

Čak i uz visoke carine, ovaj kineski SUV i dalje ima konkurentnu cijenu u Evropi

Najavljeno je da će koštati manje od 30.000 evra.

Nakon već etabliranih marki BYD, Nio i Xpeng, i Guangzhou Automobile Group (GAC) je najavila lansiranje u Nemačkoj.

Kompanija koja sebe opisuje kao” trećeg najvećeg svetskog proizvođača električnih automobila” dolazi na nemačko tržište sredinom godine, a logično je očekivati da će se proširiti i na druga evropska tržišta.

Čak i uz visoke carine, ovaj kineski SUV i dalje ima konkurentnu cenu u Evropi FOTO

Prvi GAC-ov model koji je lansiran na u Nemačkoj je kompaktni SUV Aion V, dužine 460 cm.

GAC planira još jedan strateški korak za 2026. godinu, želi da uđe na tržište malih automobila sa električnim automobilom Aion UT.

Sa dužinom od 427 cm, ovaj model navodno nudi “neočekivano mnogo prostora” u kabini.

Čak i uz visoke carine, ovaj kineski SUV i dalje ima konkurentnu cenu u Evropi FOTO

Vratimo se modelu Aion V. Druga generacija predstavljena je prošle godine u Kini.

Na prednjoj osovini je elektromotor od 150 kW/204 KS. Sa baterijom kapaciteta 60 kWh domet je 430 kilometara prema WLTP standardu.

Maksimalna brzina punjenja od 180 kW premašuje mnoge evropske konkurente.

Čak i uz visoke carine, ovaj kineski SUV i dalje ima konkurentnu cenu u Evropi FOTO

Unutrašnjost je generička, sa malim ekranom umesto klasične instrument table i velikim ekranom infotejnmenta.

Čak i uz visoke carine, ovaj kineski SUV i dalje ima konkurentnu cenu u Evropi FOTO

Uz carine na kineske automobile, koje se primjenjuju u Evropi, GAC Aion V i dalje ima konkurentnu cenu. Najavljeno je da će koštati manje od 30.000 evra.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare