9. Maja 2025.

Cadillac do sada prodao manje od 25 primjeraka Celestiqa

Cadillac planira da ove godine proizvede samo 25 primeraka Celestiqa. Ako živite u SAD i želite jedan – još uvek nije kasno.

Cadillac Celestiq je GM-ovo „misaono putovanje na Mesec“ kada je reč o električnim vozilima. Duži je čak i od Escaladea, a po ceni se približava Rolls-Royceu Ghostu – ujedno je i najnaprednije i najluksuznije vozilo koje je ova marka ikada proizvela. Štaviše, biće i ređi nego što se u početku pretpostavljalo.

Cadillac je za portal Motor1 potvrdio da će tokom ove godine proizvesti svega 25 primeraka Celestiqa. Ipak, još uvek nisu rasprodati svi planirani primerci – kako navodi portparol brenda, „gotovo svi“ termini za izradu su već rezervisani. Dakle, ako želite da budete među prvim vlasnicima ovog modela koji će sići sa proizvodne trake, još uvek imate šansu.

Ove brojke predstavljaju zaokret u odnosu na prethodna očekivanja. Kada je Celestiq predstavljen 2022. godine, Toni Roma, glavni inženjer performansi u Cadillacu, izjavio je da marka ima mnogo, mnogo više kupaca nego što će moći da proizvede tokom prve godine ili prvih 18 meseci. Ili su neki potencijalni kupci odustali, ili je GM uspeo da ubrza proizvodni proces u međuvremenu.

Očekuje se da će godišnja proizvodnja značajno porasti naredne godine – pod uslovom da narudžbine nastave da stižu. Ali čak i tada, u poređenju sa redovnim Cadillacovim modelima, Celestiq će ostati retkost. „Proizvodimo manje od dva automobila dnevno“, rekao je portparol. To se poklapa sa izjavom koju je Roma dao Džeju Lenu u jednoj epizodi serijala na YouTubeu imena Jay Leno’s Garage.

„Ovo je proizvodnja u apsolutno niskoj seriji“, rekao je Roma. „Ne iznosimo tačne brojke, ali razmišljajte više u stotinama nego u hiljadama“.

Ako želite Celestiq, moraćete da imate dubok džep. Cadillac još nije objavio zvaničnu maloprodajnu cenu za ovu luksuznu limuzinu, ali je poznato da košta „preko 300.000 dolara“. Kupcima je na raspolaganju i gotovo beskonačan broj mogućnosti za personalizaciju, što dodatno podiže konačnu cenu.

Celestiq nikada nije ni bio zamišljen kao model koji će se masovno prodavati. Reč je pre o marketinškom projektu čiji je cilj da ojača imidž marke Cadillac i promoviše GM-ovu baterijsku tehnologiju. Čak i ako se proizvodna linija u Mičigenu maksimalno angažuje, veća je verovatnoća da ćete ovaj automobil videti u nekoj TV seriji nego na ulici.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare