Kineska kompanija BYD ima ambiciozne planove za prodor na japansko tržište, trenutno četvrto po veličini na svetu.
Dok je nedavno govorio na konferenciji dilera u Tokiju, osnivač BYD-a Vang Čuanfu je otkrio da će brend biti lansiran u Japanu u januaru 2024. i da do 2025. ima za cilj da prodaje 30.000 električnih vozila godišnje u toj zemlji. Očekuje se da će imati i 100 dilera širom Japana do 2025. godine.
Kineska marka je prvobitno planirala da se lansira u Japanu kroz model onlajn prodaje, ali je promenila planove kako bi se fokusira na zastupništva i da bi bolje upoznala lokalne klijente sa brendom.
„Upravo zato što se nalazimo u Japanu, gde niko ne poznaje naš brend, trebalo bi da dovedemo ljude u kontakt sa vozilima i dilerima“, rekao je generalni direktor BYD-a za Aziju i Pacifik i predsednik BYD Japana Liu Ksueliang.
BYD je već započeo proces uspostavljanja velike dilerske mreže u Japanu. Da bi to uradila, kompanija potpisuje ugovore o zastupstvu sa poznatim dilerima i prodavcima i trenutno ima otprilike 50 lokacija širom zemlje.
Prvi BYD model koji stiže u Japan je Dolphin, po ceni od 3,63 miliona jena ili 23.065 evra.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs