13. Augusta 2025.

BYD najavljuje Yangwang U9 Track Edition sa 3.000 KS, spreman da nadmaši Rimac Neveru

Novi BYD Yangwang U9 Track Edition sa 3.019 KS mogao bi oboriti Nürburgring rekord i postati najbrži električni superautomobil na svijetu

Kineski automobilski gigant BYD sprema se da lansira Track Edition verziju svog električnog superautomobila Yangwang U9, prema dokumentima kineskog Ministarstva industrije i informacionih tehnologija. Ova varijanta razvija impresivnih 3.019 KS (2.251 kW), gotovo tri puta više od trenutnog modela koji koristi četiri motora ukupne snage 1.300 KS (970 kW).

Nova verzija navodno dobija po jedan 555 kW motor na svakom točku, što je čini snažnijom od svih trenutno dostupnih električnih hiperautomobila, uključujući Lotus Evija (1.972 KS) i Rimac Nevera (1.914 KS).

BYD Yangwang U9 Track Edition – ekstremna snaga i staza u fokusu

Track Edition zadržava osnovni dizajn postojećeg U9, ali dobija unapređenja za stazu, uključujući karbonski krov, fiksno karbonsko zadnje krilo, 20-inčne točkove sa gumama 325/35 R20 i niz aerodinamičkih dodataka. Dimenzije modela kreću se između 4,97 i 4,99 metara dužine, oko 2 metra širine i do 1,351 metar visine, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,9 metara. Masa vozila iznosi 2.480 kg, što je samo 200 kg više od Nevere, iako ima daleko veću snagu.

BYD-Yangwang-U9-Track-Edition

Trenutni U9 koristi 80 kWh litijum-ferit-fosfatnu BYD Blade bateriju sa dometom od 450 km (CLTC), mogućnošću DC punjenja od 500 kW i specijalnim DiSus-X ogibljenjem koje omogućava ekstremne pokrete, poput vožnje na tri točka ili preskakanja prepreka. Osnovni model ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,36 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 392 km/h, dok je na Nürburgringu postigao vreme od 7:17,9.

Track Edition bi mogao da se približi ili nadmaši trenutni rekord staze za legalne automobile, koji drži Mercedes-AMG One. Cena za sada nije objavljena, ali osnovni model košta oko 233.411 dolara (1,68 miliona juana).

Novi U9 nije samo paket dodataka za stazu, već  predstavlja ozbiljno unapređen hiperautomobil koji bi mogao izazvati i najbrže benzinske modele u istoriji, pokazujući dokle je stigla kineska inženjerska tehnologija u svetu električnih vozila, piše Interesting Engineering.

Benchmark.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare