25. Novembra 2024.

Bugatti ima novu metu: Cilja nedostižno?

Brend više nema pristup čivenoj test stazi Volkswagen Grupe, Ehra-Lessien. Ali to neće zaustaviti direktora Matu Rimca u njegovim planovima za postizanje još većih ciljeva.

Bugatti nije završio sa obaranjem rekorda. Nakon što je Mistral postigao brzinu od 453,91 km/h) tokom testiranja, direktor Mate Rimac najavio je novi cilj: obaranje brzinskog  rekorda od 500 kilometara na sat.

Ekipa magazina Top Gear prisustvovala je postavljanju rekorda Mistrala (za vozila sa otvorenim krovom) na test stazi Papenburg ranije ove godine i primetila Rimca kako razgovara s jednim od inženjera iz kompanije Michellin.

Kada su ga pitali da li razgovaraju o gumama koje bi mogle izdržati brzine preko 500 km/h, pokazalo se da su bili u pravu.

“Tačno, to je bio predmet našeg razgovora”, rekao je Rimac.

“Shvatio sam da su ljudi koji su ovde prisutni odgovorni upravo za visokoperformansne i trkačke gume, pa sam ih pitao: ‘Možete li ovo? Možete li ono? Gde je granica?'”

Rimac je takođe upitao: “Možemo li da postignemo da početna cifra novog rekorda maksimalne brzine bude ‘pet’?”

Jasno je da su mu ambicije visoke.

Iako Bugatti još nije objavio sve tehničke podatke o svom najnovijem automobilu, hibridnom V16 modelu Tourbillon, nema sumnje da ima dovoljno snage i aerodinamičkih svojstava za dostizanje mitske brzine od 500 km/h.

Pitanje je samo da li kompanija ima adekvatnu lokaciju za takav poduhvat.

Nakon što je Bugatti izdvojen iz Volkswagen Grupe, više nema pristup visokobrzinskoj stazi Ehra-Lessien, gde su Veyron i Chiron Super Sport postigli svoje rekorde od 430 i 490 km/h.

To znači da će morati da se vrate u Papenburg ili da koriste piste kao što je Kennedy Space Centra na Floridi, gde proizvođači Hennessey i SSC sprovode svoja testiranja.

Bugatti bi takođe mogao da “krene putem” kojim je išao Koenigsegg i zatvori javni put za postizanje sopstvene rekordne vožnje.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare