Relativno nedavno, Bugatti je bio pred “zatvaranjem radnje”, a onda je došlo do udruživanja sa kompanijom Rimac i odluke o nastavku posla. Stigli su Mistral i trkački Bolide, koji će takođe zaključiti Chironovu eru. Reč je o 99 Mistrala i 40 primeraka modela Bolide, a onda će doći velike promene.
U susret novim modelima, Bugatti je doneo odluku da proširi svoje sedište u Molshajmu. Nova dvospratna zgrada površine 2.120 kvadratnih metara je u izgradnji i biće završena do kraja sledeće godine.
Služiće kao podrška dolasku novih modela “posle ere Chirona”.
A kada je reč o novitetima, Bugatti najavljuje “automobile koji definišu performanse”, ali ne ulazi u detalje. S obzirom na to da planiraju povećanje radne snage za čak 50 odsto, verovatno se očekuje dalji rast popularnosti, a možda i proširenje asortimana.
Jedino što će sigurno biti smanjeno je motor. Sadašnji 8.0 W16 odlazi u istoriju i biće zamenjen hibridnim pogonom. Mate Rimac je napomenuo da će imati “totalno ludi” motor sa unutrašnjim sagorevanjem i dodao da ćemo svi biti “oduševljeni”, piše Index.
Razvoj motora počeo je pre dve godine, pre nego što su dve kompanije potpisale ugovor. Što se samog automobila tiče, Rimac je napomenuo da neće deliti nikakve delove sa Chironom jer će sve biti potpuno novo.
Foto: Bugatti promo
Izvor: B92