Ova nova čeljust prednje kočnice lansirana je u novembru 2023. Usko nalik stvarnoj čeljusti koja se koristi u MotoGP i WSBK klasama, namenjena je za sportsku upotrebu kao i za drumske vozače koji žele vrhunske performanse kočenja.
Dakle, šta je drugačije kod ove čeljusti, pitate se?
Počnimo sa kosim podlogama koji joj dodaju krutost. One su napravljena od čvrstog komada aluminijumske legure, što povećava snagu zaustavljanja jer se telo čeljusti ne savija. Štaviše, to daje vozaču mnogo bolji osećaj za ručicu, što je posebno sjajno kada kočite u krivini.
Brembo je takođe obložio četiri klipa niklom kako bi omogućio bolju akciju. Ovi klipovi su dizajnirani da povuku kočione pločice s lica diska kako bi smanjili trenje kada nema pritiska kočenja. Kao takvi, jastučići traju duže i manje je gubitka snage.
Rebra koja vidite na prednjem delu čeljusti, okrenuta ka unutra, su onakva kakva izgledaju: rebra za hlađenje, baš kao na agregatu s vazdušnim hlađenjem vašeg motocikla. Ovo je karakteristična karakteristika Brembo GP4-MotoGP u poređenju s jedinicom koja se koristi u MotoGP i WSBK. Trkačka verzija takođe ima peraje na zadnjem delu čeljusti.
Motomagazin.rs