4. Maja 2024.

Bogatašima je omogućeno da “privatizuju” Olimpijske igre: Zašto se tu spominje i Đoković?

Da bi zavirili iza kulisa najvećeg sportskog događaja na svetu, oni najbogatiji izdvajaju ogromne novčane sume

Svetski bogataši izdvajaju i do 500.000 dolara na “ultra ekskluzivne” pakete za Olimpijske igre u Parizu 2024. godine.

Promoteri tvrde da najeskluzivniji paketi uključuju susrete sa sportistima, pristup olimpijskom selu i šansu da budu deo ceremonije otvaranja.

Međunarodna organizacija “GR8 Ekspiriens”, koja je u vlasništvu menadžera Lebrona Džejmsa i pi-ar menadžera Rafaela Nadala, prodaje najskuplje olimpijske pakete.

Oni tvrde da navedene ulaznice omogućuju pristup na 14 događaja, kao što su finalna trka na 100 metara, kao i na ceremoniju otvaranja za 381.600 dolara.

Britanski “Gardijan” piše da, pored takozvanih karata A kategorije, agencija tvrdi da može da organizuje “iskustva koja se ne mogu kupiti”.

Ona uključuju susrete sa sportistima, obilaske zabranjenih područja kao što je sportsko selo, privatne posete Luvru i “kraljevsku večeru u Versajskoj palati”.

Barnabas Karega, izvršni direktor “GR8 Ekspiriens”, rekao je za “Gardijan” da njegova kompanija nudi bogatašima “pristup koji nije dostupan javnosti, uključujući vreme sa sportistima”.

On je odbio da navede o kojim sportistima je reč, ali je rekao da je ranije dogovarao privatne susrete sa Nadalom, Novakom Đokovićem i bivšim italijanskim olimpijskim skijašem Đorđom Rokom.

Upitan koliko koštaju susreti sa sportistima, on je rekao da to zavisi od strukture sastanka, za koji je rekao da varira od 15 minuta fotografisanja i ćaskanja, do ručka sa sportistima.

Cena se, kako je rekao, kreće od 25.000 do 500.000 američkih novčanica.

“Ako govorimo o nekom od najboljih sportista koji će provesti mnogo vremena sa kupcem paketa”, dodao je Karega.

Međutim, kompanija je veoma rigorozna i kada je u pitanju selekcija sportista jer, bez obzira na ime, neki od njih nemaju harizmu za ovakvu vrstu promocije.

“Oni moraju da izgledaju kao da žele da budu tu, a ne samo da kažu ‘ćao’ i da posle pet minuta bude jasno da žele da odu.”

Dodao je da je u prošlosti njegova kompanija, koja je delimično u vlasništvu Maverika Kartera, Džejmsovog poslovnog partnera i menadžera, odnosno Nadalovog pi-ara Benita Perez-Barbadilje, dogovorila da klijent provede skoro nedelju dana sa španskim teniserom.

Takav aranžman uključivao je gledanje mečeva iz Rafinog boksa, dok je drugi klijent dobio priliku da igra privatni meč protiv Đokovića.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare