BMW je najavio ažuriranja za svoja dva skutera na gas, dovodeći C 400 GT i C 400 X do Euro5+ standarda i dodajući novi ABS, uz suptilno ažuriranje stila.
C 400 GT i C 400 X dele isti vodom hlađeni jednocilindarski agregat, zapremine 350 kubika. Maksimalna snaga i obrtni moment su nepromenjeni, pri čemu oba modela imaju 34 KS na 7.500 o/min i 35 Nm obrtnog momenta na 5.750 o/min. Motor je uparen sa kontinualno promenljivim menjačem, baš kao i prethodna varijanta. Ono što je novo je auspuh koji je duži i prati ravniju putanju desno od zadnjeg točka.
BMV Motorrad ABS Pro i dinamička kontrola proklizavanja sada su standard za oba modela, kao i dinamička kontrola kočenja, koja nudi poboljšanu stabilnost i kraći put kočenja. Tu je i kontrola obrtnog momenta motora, koja pomaže da se obezbedi dodatna stabilnost.
C 400 GT i C 400 X u izdanju za 2025. standardno dobijaju TFT ekran od 6,5 inča, dok se ekran C 400 GT može se nadograditi na veličinu od 10,25 inča.
2025 BMW C 400 GT
C 400 GT dobija novo ručno podesivo vetrobransko staklo, ali inače izgleda slično prethodnom modelu. Blackstorm metalik je boja osnovne verzije, s crnim sedištem, crnim točkovima i crnim prednjim kočionim čeljustima. BMW takođe donosi Exclusive verziju u Diamond White metalik sa felmana bronzane boje, crnim sedištem, zlatnim prednjim čeljustima i blago zatamnjenim vetrobranom. Exclusive takođe dolazi sa podnim osvetljenjem koje projektuje BMW logo na tlo.
BMW je povećao prostor za skladištenje ispod sedišta C 400 GT, ali ako to nije dovoljno, može se opremiti opcionim nosačem za prtljag i novom gornjom torbom od 43,5 litara (to je 13,5 litara veća zapremina od prethodne torbe za dodatnu opremu i sada može da izdrži dvostruko veću težinu), unutrašnjim osvetljenjem i USB priključkom.
2025 BMW C 400 X
C 400 X dobija izmenjen dizajn prednjeg dela sa nešto glomaznijim “kljunom” ispod farova. Kao i GT, C 400 X dolazi u Blackstorm metalik boji u osnovnoj verziji, sa crno-sivim sedištem, crnim felnama i crnim prednjim kočionim čeljustima. Nova Rugged varijanta ima alamata metalik mat karoseriju, zatamnjeno vetrobransko staklo, crvene felne, crveno/crno sedište i prednje čeljusti zlatne boje.
Prostor za odlaganje ispod sedišta je takođe veći, ali C 400 X ne može da se opremi sa stalkom za prtljag.
Dostupni dodaci za C 400 X uključuju štitnike za ruke, umetke za noge od nerđajućeg čelika, crveno/crno sedište i tamnije vetrobransko staklo.
Motomagazin.rs