Ovim je zamenjen stari aeroakustični vazdušni tunel, koji je bio u upotrebi gotovo 40 godina.
AEC se sastoji od dva objekta koja su izgrađena u tunelu. Prvi objekat je višenamenski deo gde su radna, ispitivačka i merna oprema.
Drugi objekat je jedinstveni vazdušni tunel dužine nešto manje od 100 metara, visine 45 metara i širine 25 metara. Iz BMW-a tvrde da je to najveći vertikalni akustični vazdušni tunel na svetu, koji je ujedno i najtiši.
Cela konstrukcija, od podne ploče debljine tri metra do fasade, zvučno je izolirana od spoljne buke. Svi građevinski radovi izvedeni su unutar funkcionalnog objekta.
Postrojenje je opremljeno ventilatorom snage 4,5 MW, koji može da isporuči do 100.000 m³ vazduha u minutu pri brzini od 250 km/h.
Aerotunel je projektovan kao akustični prostor poluslobodnog polja, što znači da, osim zvučno izoliranog poda, nema zvučnih refleksija. Ovo omogućava realističnu simulaciju situacija na putu.
Frekvencijski raspon za uslove poluslobodnog polja od 30 Hz jedinstven je za ovaj vazdušni tunel i pokriva čitav zvučni spektar.
Ukupno 216 mikrofona omogućava preciznu lokalizaciju pozadinske buke sa tačnošću manjom od jednog centimetra. Osim toga, zračni tunel opremljen je laserskim vibrometrijskim sistemom za beskontaktno merenje mehaničkih vibracija cele površine vozila.
B92.