25. Novembra 2024.

BMW osvežio F 900 R i F 900 XR za 2025.

Najavljeni su ažurirani BMW F 900 R i BMW F 900 XR, koja dolaze u izdanju za 2025. godine. Oba imaju manju težinu, poboljšanu ergonomiju, poboljšano ogibljenje i revidiranu aerodinamiku. Većina promena pripala je XR sportskoj turer varijanti.

Sa obe varijante zasnovane na istoj F 900 platformi, dele nekoliko karakteristika i komponenti. Razlika je u tome što je F 900 R roudster u BMW-ovim terminima, tj. nejked, dok je F 900 XR sportski turer, pa otuda i oznaka X.

Paralelni tvin motor zapremine 895 kubika je sada usklađen sa Euro 5+ standardom, ali ostaje nepromenjen, uključujući njegovu maksimalnu izlaznu snagu od 105 KS na 8.500 o/min i 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 obrtaja.

Snaga motora je kanalisana kroz proklizavajuće kvačilo, ali sada uz pomoć elektronske pomoći za kontrolu obrtnog momenta motora (MSR), čiji cilj je smanjenje kočenja motorom pri prelasku na nižu brzinu pri većim obrtajima.

Obe varijante dobijaju nadograđene 43mm obrnute viljuške, potpuno podesive. Međutim, R varijanta ima 135 mm, a XR ima 170 mm hoda viljuške.

Mono amortizer na svakoj od varijanti je podesiv samo za prigušenje predopterećenja i odskoka. Vlasnici mogu da se odluče za Dinamic ESA ogibljenje.

Felne su od livenog aluminijuma i pozajmljene su od S 1000 R, štedeći 1,8 kg težine na oba kraja. Lakše felne znače manju neopruženu težinu što omogućava bolje upravljačke karakteristike, brže ubrzanje i usporavanje.

Sve u svemu, uštedelo se 3 kg i za BMW F 900 R i za BMW F 900 XR.

Ostale revizije uključuju svetla, koja sada sadrže pokazivače pravca koji takođe funkcionišu kao kočiona svetla. Prednja svetla sada imaju funkciju Headlight Pro kao standard, sa dodatnim LED diodama koje svetle u uglovima tokom skretanja.

Ergonomija na F 900 R je revidirana kako bi se obezbedila sportskiji položaj u vožnji. Postoji opciono sportsko sedište za podizanje visine vožnje sa 835 mm na 860 mm. Tu je i opciono nisko sedište od 780 mm, koje uz opciono nisko ogibljenje rezultira visinom sedišta od 760 mm.

Za F 900 XR, vetrobransko staklo je preoblikovano i štitnici za ruke su ugrađeni kao standard. Postoji opciono 30 mm više vetrobransko staklo u Premium paketu.

Elektronske karakteristike uključuju dva standardna režima vožnje – drumski i za kišu. Opcioni režimi vožnje Pro dodaje dinamički režim kao deo Premium paketa. Dynamic Traction Control i BMV Motorrad ABS Pro su uključeni kao standard, kao i Dynamic Brake Control, koji poboljšava kočenje.

motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare