U novoj izjavi za Top Gear jedan od vodećih ljudi u BMW-ovom M odeljenju (Dirk Hacker) otkrio je da u pomenutom odeljenju nemačke kompanije odustaju od 7-stepenog menjača s dva kvačila (DCT – dual-clutch transmission), jer su istraživanja i iskustva korisnika pokazala da se današnji klasični automatski menjači nameću kao bolje i udobnije rešenje u svakodnevnom korišćenju u različitim uslovima.
Na radost poklonika tradicionalnih rešenja, Hacker je takođe otkrio da će nekoliko modela koje “potpisuje“ M odeljenje i dalje moći da se naruči (i) u kombinaciji s ručnim menjačem. Opcija s tri papučice bi trebalo da potraje barem do 2030. godine, a među “klasičarima“ bi uskoro mogao da bude i Roadster model Z4 M40i, po uzoru na rešenje koje je Toyota naknadno ponudila za „sestrinski“ model Supra, navodi Klix.ba.
Već se zna da će BMW M5 nove generacije, kada dođe na scenu, sa sobom doneti klasični 8-stepeni automatski menjač kakav su u M odeljenju već ponudili uz aktuelne modele M2, M3 i M4 CSL, a Hacker je naglasio da će DCT menjači verovatno i dalje biti dostupni uz nekolicinu BMW-ovih modela iza kojih ne stoji M odeljenje.
B92.