8. Jula 2024.

BMW lansirano novi R 1300 GS Adventure

Evo dugo očekivanog, dugo očekivanog, dosta izmenjenog BMW R 1300 GS Adventure, poznatijeg kao GSA.

Mišljenja i komentare o njegovom stajlingu ostavljamo vama, ali čini se da je BMW ubacio sve što su u Minhenu mogli da smsle.

GSA je poznat po svom većem rezervoaru za gorivo i ovaj novi model ga ima, iako je zapremina nešto manja nego pre i iznosi 30 litara.

Ovo su najvažnije karakteristike novog BMW R 1300 GS Adventure za proizvodnu 2025:

– automatizovani pomoćnik za prebacivanje stepena prenosa (ASA) sa automatizovanim radom kvačila i automatizovanim menjanjem stepena prenosa u skladu sa izabranim režimom vožnje.
– bokser motor.
– BMW ShiftCam tehnologija je zadržana za varijabilno otvaranje ventila i hoda ventila na usisnoj strani.
– novi Bavarac proizvodi 107 kW (145 KS) na 7.750 o/min i 149 Nm na 6.500 obrtaja.
– potpuno redizajnirana šasija u poređenju sa prethodnikom, s glavnim ramom od lima i zadnjim ramom od aluminijumske rešetkaste cevi.

– novi EVO Telelever sa fleksibilnim elementom i revidiranom EVO Paralever vođicom zadnjeg točka za bolju preciznost upravljanja i stabilnost u vožnji.
– BMW Motorrad ABS u standardnom paketu opreme.
 4 režima vožnje u standardnom paketu opreme.
– montrola obrtnog momenta otpora motora (MSR), kontrola dinamičkog kočenja (DBC) i kontrola pokretanja uzbrdo (HSC) kao standard.
– Driving Modes Pro s dodatnim režimima vožnje kao opcija.
– DTC za dinamičku kontrolu proklizavanja u standardnom paketu opreme.
– elektronsko dinamičko podešavanje ogibljenja (DSA) kao opciona oprema, sa dinamičkim podešavanjem prigušenja i brzine opruge, kao i kompenzacijom opterećenja.

– prilagodljiva kontrola visine vozila, udobnost i sportsko oslanjanje kao opciona oprema. Sistem automatski podiže motocikl za 30 mm nakon pokretanja i spušta se za tih 30 mm kada usporava ka zaustavljanju.
– Matrix LED farovi i novorazvijeni pomoćni farovi integrisani u karoseriju u standardnom paketu opreme.
– Headlight Pro sa prilagodljivim farovima kao dodatna oprema.
– standardni štitnici za ruke sa integrisanim pokazivačima pravca.
– dinamički tempomat (DCC) sa funkcijom kočnice u standardnom paketu opreme.
– sistem pomoći u vožnji s aktivnim tempomatom (ACC), upozorenjem na prednji sudar (FCV), upozorenjem o promeni trake i upozorenjem o sudaru pozadi (RECV) kao opcionom opremom.

– pretinac za punjenje pametnog telefona sa integrisanom USB utičnicom i 12 V utičnicom za napajanje u standardnom paketu opreme.
– grejači sedišta za vozača i suvozača za poboljšanu udobnost.
– podizači upravljača do 30 mm kao dodatna oprema.
– multifunkcionalna instrument tabla sa 6,5-inčnim TFT ekranom u boji i brojnim funkcijama u standardnom paketu opreme.
– RDC, vožnja bez ključa i grejači ručica u standardnom paketu opreme.

Dostupne varijante boja su Triple Black, GS Trophy i Option 719 Karakorum.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare