23. Januara 2024.

BMW blizu lansiranja električnog modela visokih performansi

BMW nije novajlija kada je električna tehnologija u pitanju, bilo da se radi o dvotočkašima ili četvorotočkašima. Međutim, električne mašine bavarskog gigant su uglavnom ograničene na skutere, ali ako je verovati izveštajima, to bi moglo da se promeni.

BMW CE 02 i CE 04 su svakako prepoznatljivi na tržištu električnih skutera, sa svojom značajnom veličinom i produženim međuosovinskim rastojanjem koji nagoveštavaju performanse koje prevazilaze standardni ekvivalent od 125 kubika.

Dok se priča da BMW razvija manji električni motocikl, potencijalno izveden iz G 310 linije, nedavni patentni zahtevi sugerišu da kompanija takođe radi na snažnijoj električnoj mašini. Patent predstavlja osnovu za električni motocikl visokih performansi koji prevazilazi mogućnosti ekvivalenta od 300 kubika.

Predloženi motocikl prati sličan pristup nekih drugih proizvođača, kao što je Harley-Davidson LiveWire, upotrebom aluminijumske baterije i kućišta elektronike kao monokok strukture. Ovaj dizajn omogućava modularne komponente, što kao posledicu ima prilagodljivost za različite kategorije. Na primer, glava upravljača se pričvršćuje za prednji deo monokok strukture i može se zameniti drugačijim dizajnom pogodnim za drugu kategoriju.

Izvori takođe spekulišu da bi BMW-ova ekspertiza u segmentu električnih agregata kod automobila mogla kompaniji da da prednost na tržištu dvotočkaša. BMW-ov fokus na električnu tehnologiju i rešavanje primarnog izazova električnih pogonskih agregata – dometa – predvodeći napredak u lakšim i dugotrajnijim solid-state baterijama sugeriše da bi početni električni motocikli mogli da ciljaju gradsku vožnju i putovanje na posao sa relativno kratkim dometima. Međutim, ova stručnost bi takođe mogla da pozicionira nemačku kompaniju kao pionira u razvoju električnih turističkih i avanturističkih motocikala.

Ovi segmenti su od velikog interesovanja za sve proizvođače zbog njihove značajne potrošačke baze. BMW posebno ceni ove kategorije, što je očigledno u njegovoj odluci da uvede potpuno novi motor sa unutrašnjim sagorevanjem od 1.300 kubika kako bi osvežio svoju R GS gamu krajem prethodne godine.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare