U slučaju prve igre, novi pregledi su je uporedili sa God of War. Prema studiju Game Science, Black Myth: Wukong više je sličan glavnoj PlayStation franšizi nego nekom FromSoftware naslovu.
Poređenje sa God of War je prilično tačno, pošto se ova PlayStation franšiza uvek fokusira na mitologije, bila ona grčka ili nordijska.
Slično tome, developer se potpuno fokusira na kinesku mitologiju, ispred stavljajući razne mitske figure. Takođe je zanimljivo napomenuti da je sama Santa Monica Studio pozajmila elemente Soulslike igara za poslednje dve God of War igre.
Dugmad za lake i teške napade, sporija i promišljenija borba zasnovana na izbegavanju i razni drugi elementi direktno su preuzeti iz Dark Souls i njegovih nastavaka.
Međutim, God of War se više oslanjao na akciono igranje, a i Black Myth: Wukong čini isto. Nedavni pregledi potvrđuju da igra neće nuditi opcije teškoće, ali fanovi mogu očekivati pomirljivije iskustvo.
Štaviše, Sun Wukong će moći da se transformiše u razne bosove nakon što ih pobedi u borbi, privremeno dobijajući njihove sposobnosti.
Važno je takođe napomenuti da će Black Myth: Wukong ponuditi linearno iskustvo. Istraživanje će biti deo igre, ali neće biti u središtu pažnje. Ovo je još jedna ključna oblast u kojoj se igra razlikuje od Soulslike igara.
Play.co.rs