Napravljen da bude najdinamičniji model u asortimanu, GTS ima nehibridni benzinski V8 motor i revidiranu mehaničku osnovu izvedenu iz Porschea Cayenne Turbo GT.
Motor je isti 4.0-litarski biturbo V8 koji se nalazi i u novom Cayenne S, ali ovde je pojačan na 493 KS, što je 39 “konja” više nego ranije.
Ovo je podržano sa 440 Nm obrtnog momenta (veći za 40 Nm), a motor dolazi u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i aktivnim sistemom pogona na sva četiri točka.
Ali kao i kod prethodnih GTS modela, ne radi se o sirovoj brzini, već automobil nudi dinamičnije iskustvo vožnje.
U tu svrhu, Porsche je ugradio sistem vazdušnog oslanjanja sa jedinstvenim podešavanjima za GTS, koji je 10 mm niži od ostalih Cayenne modela u standardnoj postavci.
Takođe preuzima sve hardverske promene ugrađene u restilizovani Cayenne, uključujući novu kombinaciju PASM amortizera sa dva ventila i vazdušne opruge sa dve komore, što ogibljenju daje veće mogućnosti u pogledu podešavanja i odziva.
Porsche je takođe ugradio napred deo hardvera sistema oslanjanja iz prethodne generacije modela Cayenne Turbo GT. Proizvođač tvrdi da ovo povećava preciznost i osećaj upravljanja, kao i celokupno prijanjanje prednjeg dela vozila.
Pored toga, Porscheov zadnji diferencijal za vektorisanje obrtnog momenta i sofisticirani sistemi kontrole proklizavanja su standardni, ali ćete morati dodatno da platite za PDCC sistem dinamičke kontrole “šasije” i njegove aktivne stabilizatore.
Svi GTS modeli imaju kombinaciju zatamnjenih stilskih elemenata Sport Design i set točkova od 21 inča.
Standardna varijanta SUV-a ima četiri izduvne cevi sa crnim završecima, ali kupci modela Cayenne Coupe GTS će se “počastiti” setom centralno postavljenih izduva.
Tamna tema unutrašnjosti je naglašena šavovima u boji i slobodnom upotrebom Race-Tex materijala ili Porscheove verzije Alcantare.
Kao i kod svih Porsche modela, kupci mogu dodatno prilagoditi automobil stilskim i tehničkim opcijama po svom nahođenju.
I SUV i Coupe GTS modeli su sada dostupni za naručivanje, a prvi automobili stižu kupcima na leto.
Sve to naravno neće biti jeftino, a bez standardnog Turbo modela, koji treba rezervisati, cene su porasle i više neće biti modela jeftinijeg od 100.000 evra.