Suosnivač i predsjednik kompanije Greater Bay Technology, Huang Xiangdong, rekao je da nova Phoenix ćelija koristi superprovdljive materijale i upravljanje toplotom kako bi se zagrijala od minus 20 do 25 stepeni za samo pet minuta te napunila u roku od šest minuta u svim vremenskim uvjetima. Ova baterija ne samo da rješava problem dugotrajnog punjenja električnih vozila neko i druge poteškoće.
“Bez obzira da li je dan topao ili hladan, to neće utjecati na domet baterije Phoenix”, istakao je Huang.
Gubitak efikasnosti punjenja u hladnim uvjetima konstantna je prepreka u svijetu baterija za električna vozila. Drugi proizvođači među kojima su Polestar i GM koriste toplotne pumpe, a njemačka kompanija ZF je napravila prototip grijanog sigurnosnog pojasa kako bi se smanjila potrošnja energije za grijanje unutrašnjosti vozila.
Nova baterija Phoenix navodno ima domet od hiljad kilometara, a naredne godine će se pojaviti u električnim aviomobilima najpopularnijeg kineskog električnog brenda Aion, koji je pod “kišobranom” državne korporacije Guangzhou Automobile Corporation.
Međutim Greater Bay Technology je u pregovorima i s drugim proizvođačima kako bi i oni koristili novu bateriju. Huangova vizija je da se električni automobili jednog dana voze i održavaju kao konvencionalni, jer se time povećava šansa za masovno usvajanje.
Vrijednost kompanije Greater Bay Technology, koja postoji već dvije godine, procjenjuje se na milijardu dolara. Prvu generacija baterije ove kompanije koristi električni SUV Aion V Plus.