Na kampanju se prirodno naslanja i nadolazeća interaktivna izložba, kao svojevrsno putovanje kroz istoriju Banjalučke pivare, a u godini jubileja, Pivara planira potrošače obradovati i predstavljanjem novih okusa piva.
– Malo je pivara u svetu koje se mogu pohvaliti tradicijom i istorijom, kao što je ima Banjalučka pivara. Samo tokom prošle godine izvezli smo skoro 10 miliona litara piva, što je fantastičan rezultat – navodi Ilija Šetka, vlasnik i generalni direktor Banjalučke pivare i dodaje da mu to daje razlog da vjeruje kako će i naredna decenija pivare biti obilježena velikim uspjesima.
Prije 150 godina, vrijednim radom monaha Trapista iz samostana “Marija Zvijezda”, nastala je Banjalučka pivara. Njen osnivač bio je Franz Pfanner, čelnik reda Trapista u Banjaluci, koji je uz pomoć ostalih monaha pokrenuo pivaru, ali i proizvodnju čuvenog trapist sira te jednu od prvih elektrana u Evropi. Koristeći njemačku tehnologiju i češko iskustvo u proizvodnji piva, tadašnja pivara je počela da proizvodi pivo vrhunskog kvaliteta, koje je u to vrijeme služilo kao svojevrsna terapija za liječenje zavisnosti od rakije.
Vremena su se promijenila, a Banjalučka pivara i dan-danas čuva tradiciju, zahvaljujući kojoj je postala jedno od glavnih obilježja grada na obalama Vrbasa.
Danas, vijek i po kasnije, Banjalučka pivara je sa svojim najpoznatijim brendom, Nektar pivom izrasla u najveću i najcjenjeniju pivaru u Bosni i Hercegovini i najveću nezavisnu privatnu pivaru na celom Balkanu.
– Uspeh koji Nektar, Nektar radleri, Banjalučko pivo i Crni Đorđe prave na tržištima Srbije, Hrvatske, Italije, Crne Gore, Slovenije i ostalim izvoznim tržištima, daju novu snagu i motivaciju za još veća ulaganja i širenje poslovanja, koja planiramo u godinama koju su pred nama. Verni smo tradiciji kvaliteta, ali smo istovremeno u koraku sa svim svetskim trendovima u pivarskoj industriji – zaključuje Šetka.