Riječ je o konceptu Audi Quattro Spyder predstavljenom na Sajmu automobila u Frankfurtu 1991. godine u jeku napora njemačke kompanije da bude u luksuznijem, ali više mainstream teritoriju koji su zauzimali Mercedes-Benz i BMW, ali prije renesanse sredinom devedesetih godina kada je Audi započeo svoj moderni period konceptom TT Freemana Thomasa 1995. godine.
Mnogi smatraju da bi to bio sjajan sportski auto devedesetih jer je sadržavao najbolje karakteristike dizajna koje je imala kompanija iz Ingolstadta. Dovoljno je pogledati samo stražnja svjetla koja predstavljaju napredak dizajna svjetala modela 80 i 100.
Koncept je imao stakleni krov koji se mogao ukloniti, a pokretao ga je 2,8-litarski V6 motor koji je razvijao 174 KS i 244 Nm obrtnog momenta. Bio je težak ukuono 1.100 kg, a od 0 do 100 km/h je ubrzavao za 6 sekundi. Maksimalna brzina je iznosila 241 km/h. Motor je bio uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem i pogonom na sva četiri točka, a imao je i Torsen centralni diferencijal za raspodjelu obrtnog momenta te stražnji diferencijal sa zaključavanjem posuđen od modela Golf Syncro 4×4 iz osamdesetih.
Koncept je imao cjevastu čeličnu šasiju, aluminijske panele kaloserije, prednji ovjes s dvostrukim ramenima, spone sa zavojnim oprugama i dodatnim poprečnim karikama, kao i disk kočnice s Audijevom ABS tehnologijom.
Iako je cilj bio proizvesti sportski automobil te su kupci polagali depozite, projekt nikad nije realiziran. Recesija s početka devedesetih je uništila planove jer je aluminijska konstrukcija bila preskupa i pojavila se tek dolaskom sljedeće generacije modela A8. TT je stigao nekoliko godina kasnije.