Iz Audija navode da je riječ o “luksuznom coupeu koji se transformiše u pickup”. Baš kao i njegovi prethodnici, Activesphere je bogat tehnologijom i idejama koje su vjerovatno godinama udaljene od integracije u serijske automobile, no njegova svjetla bi mogla biti bliska budućnost u svijetu automobila visoke tehnologije.
Atraktivnih dizajn koncepta kombinuje stil Audijevih Sportback i Allroad modela u svestrano električno vozilo slično SUV-u. Koncept ima Audijev zračni ovjes s adaptivnim amortizerima, a klirens od 209 mm se može povećati za 40 mm. To se slaže s dizajnom eksterijera koji sadrži vertikalne klinove i metalne linije koje vizualiziraju povećanu visinu.
Set 22-inčnih felgi je masivan, ali i funkcionalan. Kada je vozilo u off-road modu, krilca felgi se otvaraju da optimalnu ventilaciju, dok se tokom vožnje cestom zatvaraju u svrhu što bolje aerodinamike. Staklo čini ogroman dio koncepta, uključujući stakleni krov, staklo u donjem dijelu vrata i staklenu masku.
Stražnji prozor je funkcionalan jer se kreće u ravni s krovom kako bi se stvorio prostor za teret, a to mogu biti i električni bicikli. Dio zadnje maske se spušta kreirajući vrata prtljažnika, zbog čega je prostor za teret pristupačniji. Motorizovana pregrada se otvara kada se koristi prostor za teret, a služi za odvajanje unutrašnjosti.
U kabini se nalaze četiri sjedišta.
Kada je automobil u autonomnom režimu, armaturna ploča, upravljač i pedale nestaju, no velika zvučna traka i ventilacijski otvor pune širine ostaju funkcionalni. Čini se kao da sjedišta “lebde” u kabini, a spojena su s centralnom konzolom koja osigurava grijanje i hlađenje.
Posebnu pažnju privlače AR headsetovi za vozača i putnike, koji omogućavaju prikaz virtuelnog sadržaja poput kontrolnih panela, informacijskih ekrana i još mnogo toga. Ovo oslobađa prostor u unutrašnjosti koji je inače rezervisan za ekrane i kontrole jer Audi “smjestio” različite funkcije u same naočale.
Korisnik može vidjeti virtuelni sadržaj i aktivirati ga ako oči fokusira na određenu informaciju, a interakcija se obavlja gestikulacijama. Sistem prezentuje korisniku niz funkcija tako da ih može koristiti bez obzira gdje sjedi. Također, sistem pruža prilagođeni sadržaj svakom putniku, tako da vozač dobija važne informacije o vozilu, dok putnici mogu birati muziku i druge digitalne funkcije.
Audi je razvio koncept na Premium Platform Electric platformi razvijenoj u saradnji s Porscheom. Ovu platformu koriste različita vozila, a konceptu Activesphere je omogućila bateriju kapaciteta oko 100 kW. Koncept ima dva električna motora koji isporučuju 242 KS i 720 Nm obrtnog momenta, a pogon je na sva četiri točka.