4. Februara 2025.

Audi najavom nove A6-ice s motorom SUS odustao od nove nomenklature

Njemačka kompanija Audi ranije je donela odluku da promeni sistem imenovanja svojih modela. Prema prvobitnom planu, potpuno električni automobili trebalo je da dobiju parne brojeve, dok bi modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem (uključujući plug-in hibride) nosili neparne brojeve. Međutim, Audi je sada zvanično saopštio da ovaj sistem više neće biti primenjivan.

Kako je objašnjeno u zvaničnom saopštenju kompanije, novousvojena nomenklatura podrazumeva da će cifre od 1 do 8 sada označavati veličinu modela i njegovu poziciju u hijerarhiji Audijevih vozila.

Audi se na ovu promenu odlučio nakon analize povratnih informacija kupaca i prodavaca širom sveta, koji su ocenili da je ranije planirani sistem izazivao konfuziju. Podsetimo, prema prvobitnoj strategiji, modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem (uključujući plug-in hibride) trebalo je da nose oznake 1, 3, 5 i 7, dok bi električna vozila imala oznake 2, 4, 6 i 8.

Kompanija je već preduzela prve korake u tom pravcu: Audi A4 je preimenovan u A5, dok je Audi A6 postao A7. Kako prenosi britanski Autocar, Audi je odlučio da A4 i A5 zadrže postojeće nazive, ali će A6 i A7 ponovo pretrpeti izmene – modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem imaće oznaku A6, uz dodatak TFSI za benzinske verzije i TDI za dizel verzije. Električni modeli s istim brojem nosiće oznaku e-tron.

Audi je takođe objavio datum svetske premijere novog A6 s motorom SUS – model će debitovati 4. marta. Podsetimo, prošle jeseni objavljene su fotografije maskiranog prototipa buduće limuzine, dok su u decembru špijunski fotografi uhvatili i testni prototip karavana.

Prema preliminarnim informacijama, benzinski i dizel motori u novom A6 biće deo blago hibridnih (MHEV) sistema, dok se u ponudi očekuju i plug-in hibridi. Predviđa se da će verzije PHEV moći da pređu do 100 km isključivo na električni pogon. Najverovatnije, svim varijantama biće dostupna robotizovana menjačka kutija S tronic s duplom spojnicom.

Drago nam je da je Audi odlučio da zadrži stari sistem, ipak je model A6 ono što je u biti Audi.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare