Prošle su tri godine od kada je raskrsnica na putu Banjaluka – Prijedor, gdje se vozači odvajaju za Dragočaj i Ramiće, završena, a asfalt je već zreo za presvlačenje.
Danas se vozači sreću sa drugačijim problemom; raskrsnica nije ravna već talasasta, pa je po njoj lakše surfovati nego voziti. Koliko duboko upadaju točkovi u asfalt primjetićete na jednoj od fotografija, na kojoj se gotovo ne vidi donji dio kamionskog točka!
Nadležni će vjerovatno reći kako je to rezultat visokih temperatura, ali kako to da se pojavio kolotrag samo na jednoj polovini raskrsnice, dok je ostala dionica, prema Prijakovcima i Unisu, u gotovo savršenom stanju?!
Zlonamjerni bi možda rekli da su kolotrazi namjerno „projektovani“ baš na tom mjestu kako bi se za renoviranje stotinak kvadrata ponovo uzelo koje milionče, ali postoji i benignije viđenje problema. Kako je duhovito objašnjeno na Vukajliji, u pitanju je posljednja riječ tehnike u sigurnosti u saobraćaju!
– Dok tupavi Amer i Švabo prave puteve glatke k'o led i svake godine imaju sve više i više saobraćajki, naši putari ostavljaju ovu divnu kreaciju čak i na putevima manje važnosti s obzirom da je sigurnost koju kolotrazi daju u vožnji nevjerovatna. Naime, kad vaš auto upadne u dovoljno kvalitetan kolotrag možete ‘ladno i da dremnete, jer će on sam da vas odvede gdje ste naumili – stoji na sajtu.
FOTO: SRPSKAINFO/RINGIER
Srpskainfo.
a da li je neko pratio koliki teret (ruda iz Sanskog Mosta, Bistrice i Bukove Kose) prođe tom stranom?
Neshvatljivo je da se ruda prevozi kamionima na toliku udaljenost umjesto željeznicom.