3. Jula 2024.

Apple se suočava s problemom za iPhone i iPad

Prema podacima koje je prikupio Appfigures, vrhunske igre za iPhone i iPad ne predstavljaju tako veliki uspeh kao što se Apple možda nadao.

Trenutno su Resident Evil Village i Assassin's Creed Mirage dostupni za iOS i iPadOS, jer su ove igre korišćene za promovisanje hardverske sposobnosti iPhone 15 Pro modela.

Ali podaci ne pokazuju obećavajuće rezultate. U stvari, Appfigures tvrdi da su ovi naslovi zapravo promašaj. Na primer, Ubisoftov Assassin's Creed Mirage ima više od 123.000 preuzimanja od objavljivanja 6. juna, ali je manje od 3.000 korisnika platilo celu igru, koja košta 49 dolara. A dnevna preuzimanja su u proseku već pala ispod 3.000. Ove brojke su znatno niže od ostalih besplatnih iOS i iPadOS igara.

Resident Evil 4, koji je lansiran u decembru prošle godine za iOS, takođe ima problema. Samo 357.000 ljudi je preuzelo igru, a 7.000 je platilo 29 dolara za potpuno iskustvo. Resident Evil Village ima samo 5.750 korisnika koji plaćaju.

Analitičari veruju da ljudi više vole jednostavnije i ležernije igre na svojim telefonima i tabletima. Neke od najpopularnijih mobilnih igara obično su one koje daju prednost jedinstvenom umetničkom stilu u odnosu na fensi grafiku i jednostavniju igru pogodnu za kontrole dodirom. Trostruki A (AAA) naslovi zahtevaju fizičke kontrole za najbolje moguće iskustvo, kao i velike ekrane. I da se razumemo, čak i iPhone 15 Pro Max ima mali ekran za ozbiljne AAA igre.

Postoje i drugi faktori koji doprinose tome, naravno. Na primer, samo iPhone 15 Pro i 15 Pro Max podržavaju AAA naslove, kao i iPad-i sa najmanje M1 čipovima te omogućavaju pokretanje igara kao na konzolama. Ovo ograničava broj korisnika koji mogu da uživaju u ovim igrama.

Ipak, neki veruju da je Apple platio studijima za igre samo da bi kompanija mogla da promoviše svoj moćni hardver.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare