Alpine predstavlja svoje planove, koji predviđaju da će francuski brend sportskih automobila do 2030. godine biti prisutan na ključnim tržištima (uključujući SAD), nudeći pritom potpuno električnu gamu modela koja uključuje i A110 Roadster.
Ove informacije su objavljene tokom kompanijinog dana investitora, uz potvrdu da će razviti i sopstvenu arhitekturu Alpine Performance Platform (APP). Ovo dolazi nakon što je kompanija nedavno odlučila da neće nastaviti razvoj sledećeg A110 u saradnji sa Lotusom. Ali to ne znači da u potpunosti prekida veze sa Lotusom.
Prvi najavljeni novitet je A290, serijska verzija prototipa A290B koji smo videli ranije ove godine. To je sportska verzija novog Renaulta 5 EV, bazirana na Renaultovoj CMFB-EV platformi i biće u prodaji 2024. Nakon toga će godinu dana kasnije slediti krosover C segmenta GT i potpuno novi A110 tokom 2026. godine, kada će Alpine po sadašnjim procenama ostvariti 2 milijarde evra prihoda.
Alpine ne precizira kada će stići Roadster verzija, ali to bi moglo biti ili u isto vreme kada i Coupe, ili godinu dana kasnije, dakle 2027.
Ista platforma će biti proširena da bi se stvorio A310, sportski Coupe sa četiri sedišta.
Kompanija kaže da su poslednja dva planirana noviteta vozila D- i E-segmenta, ali odbija da saopšti druge detalje o njima. To će verovatno biti dva crossover SUV-a, jedan napravljen kao rival Porsche Macanu, a drugi kao konkurent Cayennu, koji će verovatno koristiti tehnologiju platforme i pogonskog sklopa preuzetu iz Lotusa Eletre. Oba ova Alpine SUV-a biće u prodaji do 2027. godine.
Oni će se prodavati u Evropi zajedno sa A290, A110, A310 i malim krosoverom GT, ali su važniji od svih njih zajedno, jer su oružje koje će Alpine koristiti za napad na američko i azijsko tržište i biće ključni za postizanje nekih velikih finansijskih ciljeva. Alpine predviđa prihod od preko 8 milijardi evra u 2030. godini, od čega će 1 milijarda evra doći iz Kine ako se planirano lansiranje tamo realizuje po planu.
Alpine napominje da, iako će njihova linija od sedam automobila 2030. biti potpuno električna, istovremeno napreduje sa razvojem hibridne tehnologije motora sa unutrašnjim sagorevanjem za svoje „ekskluzivne sportske modele“.