Ova inovativna tehnologija omogućava vozačima da se raspitaju za pravac, dobiju preporuke o obližnjim interesantnim mestima, učestvuju u kvizovima, pa čak i uživaju u dečjim pričama dok su na putu.
DS Automobiles, nekadašnji premijum podbrend Citroena, a danas samostalna marka u okviru Stellantisa, predstavila je automobil sa integrisanim ChatGPT softverom, koji vozačima omogućava novu vrstu interakcije sa vozilom.
Ova inovativna tehnologija omogućava vozačima da se raspitaju za pravac, dobiju preporuke o obližnjim interesantnim mestima, učestvuju u kvizovima, pa čak i uživaju u dečjim pričama dok su na putu.
Oko 20.000 kupaca imaće priliku da isproba ovu najsavremeniju tehnologiju u evropskom pilot projektu brenda. Ako se pokaže uspešnim, ChatGPT će biti uveden u komercijalnu upotrebu u svim DS vozilima, piše Revijahak.
Umesto da samo odgovara na konkretna pitanja o vozilu ili putovanju, automobil može da pristupi celokupnom sadržaju interneta zahvaljujući ChatGPT-u i razgovara o saobraćajnim pravilima, kao i o atraktivnim destinacijama ili najboljem vinu za ručak u preporučenom restoranu.
Da bi koristili uslugu, korisnici moraju da se registruju na sajtu DS-a. Nisu potrebni dalji koraci. Sama funkcija je automatski integrisana u čitav asortiman modela od DS3 do DS9 ažuriranjem softvera putem bežične mreže.
Nakon slične ograničene usluge u Mercedesu, DS je još jedan brend koji uvodi svet složene veštačke inteligencije ili ChatGPT u svoje automobile.