17. Marta 2024.

AI prepoznaje emocije korisnika na osnovu njegovog glasa

Ruska kompanija Yandex predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.

Programeri ističu da novi proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant.

Yandexova neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.

Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.

Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu.

Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.

Foto:Ole.CNX / Shutterstock.com

Izvor: B92

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare