Za jedan od posljednjih projekata u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji AC Schnitzer, u kojoj su 35 godina u ljubavi s BMW-om, odabran je prvi i dugo čekani karavanski M3 s kojim su u Minhenu konačno ušli na teritoriju gdje već godinama vladaju Audi (RS4 Avant) i Mercedes (C63 T).
Prije dorada na karoseriji i ovjesu Schnitzerovi specijalisti pozabavili su se trolitarskim 6-cilindarskim biturbo benzinskim motorom koji, umjesto standardnih 510 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta, razvija 610 “konja“ s kojima je stiglo i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.
U Schnitzeru se nisu bavili kočnicama koje se vide iza ojačanih/olakšanih 20-inčnih felgi, jer smatraju da su karbonsko-keramičke kočnice BMW-ovog M odjela dorasle zadatku, ali kažu da su s novim karbonskim karoserijskim komponentama dodatno poboljšali prijanjanje automobila pri većim brzinama čija je podnica bliža tlu za 20 milimetara.
Za klijentelu koja je spremna na dodatna izdvajanja, jer voli da slobodno vrijeme provodi na kružnim stazama, M3 Touring može se opremiti i s višestruko podesivim ovjesom. Podaci o performansama i cijeni dorade nisu objavljeni. Da, u Manhartu nude i opciju sa 650 „konja“.