Pojam ‘dive bar’ trebalo bi da označava mali, neglamurozni, eklektični kafić starog stila s jeftinim pićima, takoreći – bircuz.
Prošle godine AC/DC otvorio je kafić u američkom gradu Indio u Kaliforniji, na lokaciji udaljenoj desetak minuta od Power Trip festivala, gde su održali svoj prvi koncertni nastup. Kafić je “ukrašen” jelenskom glavom s osvetljenim rogovima koji su zaštitni znak benda.
Tokom otvaranja fanovi su mogli da dobiju besplatno privremene AC/DC tetovaže. Ove godine im je plan da uspostave slične lokacije u Gelzenkirhenu, Sevilji, Minhenu, Londonu i Parizu, gde će obožavaoci moći da vide razne rekvizite benda i kupe njihova diskografska izdanja i ostale AC/DC artikle. Tačni datumi otvaranja i ostali detalji vezani za kafiće tek će biti saopšteni.
Power Up turneja dolazi posle pauze od osam godina, a uveličana je povratakom pevača Brajana Džonsona koji je bio prisiljen da napusti prošlu turneju zbog problema sa sluhom. Zanimljivo je bilo videti i njihov povratak na Billboard top liste. Prošle nedelje na drugom mestu Hard Rock Digital Songs Sales liste našao se njihov veliki hit “Thunderstruck”. Ecropska turneja počinje 17. maja u nemačkom gradu Gelzekirhenu.
Headliner.rs