Cobra GT Roadster je dostupan s dva motora. Atmosferski Ford Coyote 5,0-litarski V8 razvija 454 KS i 570 Nm obrtnog momenta, dok verzija ovog motora s kompresorom isporučuje 654 KS i 780 Nm. Kupci mogu birati 6-stepeni manuelni ili desetostepeni automatski mjenjač.
Automobil koristi aluminijsku šasiju prostornog okvira, dok su paneli karoserije napravljeni od karbonskih kompozita. Korištenje lakših materijala je rezultiralo težinom vozila manjom o 1.450 kg, a kupci mogu izabrati upravljač na lijevoj ili desnoj strani.
Cobra GT Roadster ima međuosovinsko rastojanje od 2.570 mm, što znači da je duže u odnosu ono u slučaju modela AC Cobra mk. VI za 284 mm. Ukupna dužina automobila iznosi 4.225 mm, odnosno 110 mm više u odnosu na Mk. VI Cobru. Veća dužina znači da vozači viši od 1,83 cm mogu “stati” u automobil.
Unutrašnjost automobila je kombinacija retro i modernih elemenata, armaturna ploča sadrži različite okrugle brojčanike, no postoji i mali ekran.https://075c60c68c1efc67eccc5bff450056d9.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-40/html/container.html
AC već prima narudžbe za Cobra GT Roadster, a osnovna cijena u Velikoj Britaniji iznosi 285.000 funti. Kompanija godišnje može proizvesti 250 primjeraka.
AC Cobra je evolucija Ace sportskih automobila, a Carroll Shelby je kontaktirao proizvođača kako bi koristio model kao bazu za svoju V8 Cobru.
Alternativu nudi kompanija Superformance u formi električne Cobre s jednim električnim motorom, koji isporučuje 650 KS i 2.040 Nm obrtnog momenta.