Neke od ovih šala izazvale su smijeh, a neke su bile toliko okrutne da su postale neoprostive
Na današnji dan dozvoljeno je našaliti se na tuđ račun, ali da li su ove kompanije preterale u tome?
U 2019. Australijski McDonalds najavio je na svom Instagramu lansiranje njihovog novog hamburgera od krastavaca (McPickle).
Hamburger napravljen od slojeva kiselih krastavaca između topljenog sira, sosa od kečapa i zemički.
Iako je nekima novi dodatak na meniju ovog lanca brze hrane izgledao kao očigledna prvoaprilska šala, drugi su se i dalje nadali da bi moglo biti istina.
Neke od reakcija ukazivale su na to da su pojedini zaista očekivali da se ovo pusti u prodaju, “O moj Bože, ako je ovo jedna od šala za prvi april, zaista ću se naljutiti” -prokomentarisala je jedna od osoba na Instagramu.
Dok su neki jednostavno poručili da će ih uzimati u velikim količinama, “Naručiću 1000” – rekao je jedan od ljubitelja kiselih krastavaca.
Sledeća na listi prvoaprilskih fora jeste iz 2016. od Gmail-a.
Njihov vid šale bio je da pored dugmeta za slanje mejla, postave još jedno, koje kada ga pritisnete automatski pošalje vaš mejl uz mali dodatak.
Na kraju, taj “mali dodatak” doprineo je tome da neko od korisnika dobije otkaz.
Kada kliknete na dugme, u vaš mejl doda se GIF miniona sa krunom na glavi kome mikrofon ispada iz ruke, koji i nije baš toliko profesionalan, ukoliko je mejl bio upućen vašem šefu na primer.
Kompanija se nakon što su videli da ljudi nisu bili zadovoljni ovom šalom, izvinila i ubrzo sklonila tu opciju.
Na trećem mestu imamo autokompaniju “Volkswagen”.
U 2021. promenili su svoje ime u “Voltswagen” da ukažu na prelazak na električna vozila.
Ovo su uradili i pre prvog aprila, tako da su investitori zapravo i poverovali u to, te su čak i povećali njihove cene akcija za 10%.
Kada je kompanija izjavila da je ovo bila prvoaprilska šala, bilo je teško za gledati nagli pad kompanije na berzi.
Sledeća dva su izazvala ogromnu tugu i žalost, i poprilično su okrutna i neoprostiva.
Na drugom mestu imamo Policiju Mančestera, koja je 2015. na tviteru objavila: “Znate nekoga ko je u zatvoru? Možete ih osloboditi ranije tako što ćete glasati za njih ovde. Zatvorenici sa najviše glasova osvojiće i putovanje”.
Ova ideja, sama po sebi, bila je poprilično nepromišljena, ali je stvar postala još gora i tužnija kada su porodice zatvorenika saznale da je ovo samo šala, nakon glasanja u ogromnim količinama, sa nadom da će osloboditi svoje voljene.
Na prvom mestu imamo vest iz 2000. časopisa “Playboy”.
Njihov članak glasio je “Kako da pretučete vašu ženu bez ostavljanja otisaka”.
Napisali su, korak po korak vodič, kako to uraditi.
Šef kompanije javno se izvinio, te je nakon incidentna, objavljen još jedan članak koji nas vodi kroz to kako prijaviti nasilje i kako se odbraniti od istog.
Objektiv.rs