15. Februara 2024.

Apple se suočava sa povraćajima Vision Pro uslijed briga oko udobnosti i funkcionalnosti

Dok se uzbuđenje oko Apple Vision Pro naočara polako smiruje, neki rani korisnici su blago razočarani, kažu izveštaji o vraćanju uređaja.

Dok se uzbuđenje oko Apple Vision Pro naočara polako smiruje, neki rani korisnici su blago razočarani, kažu izveštaji o vraćanju uređaja od 3.500 dolara zbog neudobnosti i percipiranih ograničenja u produktivnosti.

Udobnost je postala primarni problem među nezadovoljnim korisnicima, sa žalbama koje sežu od glavobolja do mučnine, pripisane težini i dizajnu naočara. Parker Ortolani, menadžer proizvoda u The Verge-u, čak je prijavio pucanje krvnog suda u oku nakon korišćenja uređaja, odražavajući slične nelagode izražene od strane drugih korisnika.

Jednostavno je bilo previše neudobno nositi ga čak i tokom kratkih perioda zbog težine i dizajna trake. Hteo sam ga koristiti, ali sam se plašio da ga stavim“, rekao je Ortolani, potvrđujući stavove koje dele i drugi korisnici koji vraćaju uređaj.

Takođe, neki korisnici su izrazili razočaranje funkcionalnošću naočara, posebno u vezi sa produktivnošću zadataka. Izveštaji sugerišu da performanse Vision Pro-a nisu dovoljne u rukovanju određenim vrstama datoteka i multitaskingom, što dovodi do frustracije među korisnicima koji pokušavaju da ga integrišu u svoj radni proces bez problema.

Teško je multitaskovati između ‘prozora’. Neke vrste datoteka jednostavno nisu podržane na Vision Pro-u“, primetio je Carter Gibson, stariji menadžer u Google-u, ističući izazove sa kojima se susreću u svakodnevnim produktivnim zadacima.

Iako tačan obim vraćanja ostaje nepoznat, porast objava na društvenim medijima detaljno opisuje nezadovoljstvo korisnika, ukazujući na potencijalno značajan problem za Apple. Mnogi razočarani korisnici su izrazili spremnost da daju šansu hipotetičkom Vision Pro-u druge generacije, ističući da su udobnost i nedostatak važnijih aplikacija, a ne sama tehnologija, primarne prepreke.

Dok Apple rešava ove povratne informacije, kompanija možda mora da obrati pažnju na brige u vezi sa udobnošću i funkcionalnošću kako bi osigurala široko usvajanje i dugoročni uspeh svog ambicioznog pohoda u tehnologiju proširene stvarnosti.

Benchmark.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare