Autoindustrija važi za jednu od najkreativnijih kada su reklame u pitanju, mada se to baš i ne može reći ako pogledamo poslednjih nekoliko godina.
Pre dve decenije, međutim, stvari su izgledale drugačije, i upravo od tada potiče genijalna reklama Honde, pod nazivom The Cog (zupčanik).
Reklama je emitovana samo na britanskom, švedskom i australijskom tržištu, a izazvala je tako veliko interesovanje da je na kraju snimljen i dokumentarac o tome kako je napravljena.
Samo snimanje reklame trajalo je čak sedam meseci, od čega je razvoj sistema trajao četiri, dok su preostala tri potrošena na izvođenje, snimanje i montažu. Najmanje promene u temperaturi ili vetru utjecale bi na izvedbu, a reklama je trajala toliko dugo da je snimana iz dva dela.
Sve ostalo je napravljeno bez korišćenja CGI-ja (kompjuterski generisanjih slika) ili nekih drugih efekata – dakle, sv eje stvarno, što je i publika umela da ceni, pa je tako Honda u Velikoj Britaniji zabeležila rekordnu posećenost na zvaničnim stranicama.