Pre dosta vremena, Ligier, jedan od vodećih brendova na tržištu lakih četvorocikala, odlučio je da baci ulog na „održivu“, čisto električnu mobilnost. Komercijalni uspeh koji je postigao Citroen Ami podstakao je Ligiera da pripremi odgovor u vidu modela Myli.
Nakon što je nekoliko meseci bio u prodaji, dogodilo se nešto neočekivano. Ligier je pokrenuo svu svoju mašineriju sa jasnim ciljem da proširi asortiman Mylija time što neće više biti isključivo električno vozilo. Logično bi bilo da ovakvo malo vozilo dobije benzinsku ili hibridnu verziju, a totalno iznenađujuće je što je u pitanju dizelaš.
Myli sa dizel motorom je sada zvaničan i ova verzija je namenjena onim vozačima koji putuju mnogo kilometara tokom cele godine i koji nisu spremni da pređu na elektriku.
Dizel verzija je dostupna u nivoima opreme G.ood, I.deal, E.pic i R.ebel. Estetski, nema značajnih razlika u odnosu na električni model. Važna stvar leži, kao što bi se očekivalo, u delu mehanike. Pokreće ga novi E5 dizel motor sa „Evolutionary Power Engine“ tehnologijom, koji razvija snagu od 6 kW (8 KS) i 26 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Može da dostigne maksimalnu brzinu od 45 km/h i deklariše prosečnu potrošnju goriva od 3,1 litar na 100 kilometara.
Novi dizel Myli je sada u prodaji u Francuskoj po početnoj ceni od 11.499 evra.
AutoRepublika