Čarape vrhunskog kvaliteta uspješno predstavljene i u Sofiji
Da je Lepa Brena u Bugarskoj velika zvezda i da ima status božanstva znali smo još 1990. godine, kada je na stadionu „Levski“ bacila u trans 120 hiljada ljudi. O istorijskom koncertu koji je ušao u balkanske muzičke anale i danas se priča u superlativima.
Ovog puta popularna pevačica u Sofiju nije stigla helikopterom, nije čak ni pevala, ali je ponovo uspela da napravi pometnju.
Brend „Lady B“, koji je prošle godine lansirala sa suprugom Slobodanom Bobom Živojinovićem, polako osvaja region. Nakon promocije novih kolekcija u Beogradu sa velikim uspehom je predstavljen u Makedoniji, a sada je dostupan i u Bugarskoj.
https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-7576718837864341&output=html&h=280&slotname=7084081194&adk=2501520704&adf=3709122099&pi=t.ma~as.7084081194&w=336&lmt=1701102320&format=336×280&url=https%3A%2F%2Fwww.gloria.rs%2Flifestyle%2Fvesti%2F237594%2Fbrend-lady-b-u-pohodu-na-region-osvojio-i-bugarsku&ea=0&wgl=1&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMy4wLjAiLCJ4ODYiLCIiLCIxMTkuMC42MDQ1LjE2MCIsbnVsbCwwLG51bGwsIjY0IixbWyJHb29nbGUgQ2hyb21lIiwiMTE5LjAuNjA0NS4xNjAiXSxbIkNocm9taXVtIiwiMTE5LjAuNjA0NS4xNjAiXSxbIk5vdD9BX0JyYW5kIiwiMjQuMC4wLjAiXV0sMF0.&dt=1701102320577&bpp=1&bdt=381&idt=352&shv=r20231109&mjsv=m202311090101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&cookie=ID%3D969fc8d4aee77778%3AT%3D1701101998%3ART%3D1701102315%3AS%3DALNI_MbJX35XZ5vAxLVRf2neXurwywt1Lg&gpic=UID%3D00000ce8000e21a0%3AT%3D1701101998%3ART%3D1701102315%3AS%3DALNI_MYMAN_4JHGvmnaCo_u9DOwlwD36pg&prev_fmts=0x0&nras=1&correlator=4366412782779&frm=20&pv=1&ga_vid=1154892407.1701101996&ga_sid=1701102321&ga_hid=1653551679&ga_fc=1&u_tz=60&u_his=3&u_h=1050&u_w=1680&u_ah=1010&u_aw=1680&u_cd=24&u_sd=1&dmc=8&adx=664&ady=2225&biw=1663&bih=889&scr_x=0&scr_y=0&eid=44759876%2C44759927%2C44798934%2C31078297%2C44806139%2C44807763%2C44808148%2C44808285%2C44809057%2C31078663%2C31078665%2C31078668%2C31078670&oid=2&pvsid=328921215056677&tmod=1567066139&uas=0&nvt=1&ref=https%3A%2F%2Fwww.gloria.rs%2F&fc=1920&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1680%2C0%2C1680%2C1010%2C1680%2C889&vis=1&rsz=%7C%7CeEbr%7C&abl=CS&pfx=0&fu=0&bc=31&td=1&psd=W251bGwsbnVsbCxudWxsLDNd&nt=1&ifi=2&uci=a!2&btvi=1&fsb=1&dtd=360
Interesovanje je enormno od prvog dana, a sjajni „Lady B“ proizvodi vrhunskog kvaliteta našli su se na rafovima rame uz rame sa prestižnim svetskim modnim kućama.
Veoma posećena press konferencija održana je u najvećem tržnom centru, „Paradiso“. Pored armije medija i fanova, Breni su dobrodošlicu poželeli i raskošni beli buketi.
Partner brenda u Bugarskoj je kompanija „Seven Seconds“, sa bogatim poslovnim iskustvom od 23 godine.
Od ovog novembra „Lady B“ deli prostor sa ekskluzivnim imenima na etiketama, pomenimo tek „Armani“, „Versace“, „Dolce & Gabbana“, „Calvin Klein“. To je, kaže nam Boba Živojinović, izuzetna čast i privilegija.
– Vrlo smo ponosni što smo dobili mesto u takvom prostoru, sa takvim zvezdama modne scene. Odmah pored nas je, recimo, jedan „Armani“. Polako ulazimo u porodicu velikih brendova, zahvaljujući pre svega kvalitetu koji su ljudi prepoznali. Nadam se da smo opravdali ukazano poverenje.
Teško je opisati eksploziju radosti kada se Brena pojavila u šoping centru. Dočekali su je kako i dolikuje – kao svetsku divu. Redvi su bili nepregledni, a ona je strpljivo i sa osmehom svima izlazila u susret, slikala se sa fanovima, ostavljala autograme na čarapama… Fotografije sa lica mesta govore više od svake reči.
– Promocija je bila fenomenalna. Kako su nas dočekali, to je stvarno za svako poštovanje – prenosi proslavljeni teniser utiske iz Sofije i dodaje da će se u prodavnici naći sve dosadašnje kolekcije brenda „Lady B“.
A posle Bugarske na redu je Hrvatska. Ne stajemo, kaže Boba i najavljuje promociju zakazanu za 4. decembar u elitnom zagrebačkom hotelu „Esplanade“.
– Partner nam je čuvena kompanija „Jadran“ i zaista smo počastvovani zbog te saradnje.
Boba najavljuje i specijalno iznenađenje pred novogodišnje praznike.
– Spremamo „Midnight X special edition“, limitiano izdanje „Midnight“ linije sa svega 200 komada. Dizajnirali smo čarape i bodi, svaki će biti numerisan brojevima od 001 do 200. Želja nam je da napravimo nešto jedinstveno i neobično, nešto što će ostati kao uspomena na naše početke.
Moram još jednom da istaknem vrhunski kvalitet proizvoda. Sve se radi u inostranstvu, od materijala koji zadovoljavaju najsavremenije svetske standarde i kriterijume.
Nova, nedavno predstavljena linija “Lady B Innovation” sastoji se iz tri kolekcije: “FIR”, “Magic” i “Fly”.
Magični “Magic”, koji ima moć da nas vrati u mladost, u sebi nosi nanočestice zlata i hijaluronske kiseline. „Fly” linija je, kao što i naziv kaže, namenjena stjuardesama, a pogodna je i za sve vrste putovanja jer ima masažere na stopalima. Preporučuje se ženama koje dugo stoje na nogama, jer poboljšava cirkulaciju.
Za treću kolekciju, „FIR”, vlada najveće interesovanje, i od nje kompanija i najviše očekuje u narednoj sezoni. Istraživanje koje je sprovela doktorka Ana Gifing na petnaestak žena pokazalo je da su u obimu gubile 10 do 12 centimetara i do 2,6 kilograma masnih naslaga. “FIR” čarape, koje dolaze u pakovanju sa kremom, zaista su revolucionaran proizvod kojem nema premca.
„Lady B” je rtakođe predstavio „Pushup” i „Beach” kolekciju, kao i „Midnight X Collection”, kreatorke Ive Nakić, koja naglašava senzualnost i zavodljivost. Linija „Elegance” namenjena je damama sa izraženim oblinama, a tu su i termal hulahopke, savršene za ove hladne zimske dane.
Čarape kojima zaista vredi pokloniti poverenje. Uverite se i sami!
Gloria.rs