Veliki broj kompanija odustao je od reklamiranja na platformi Twitter (X) zbog zabrinutosti da se na toj društvenoj mreži plasiraju antisemitske poruke.
Poslednji u nizu brendova koji su otišli sa Twittera je 11:11 Media u vlasništvu Paris Hilton, i to nakon saradnje koja bila veoma uspešna (i unosna) za Twitter.
Hilton je, naime, tokom dve godine koliko je partnerstvo trajalo, promovisala neke od najvažnijih mogućnosti koje je Twitter hteo da istakne, kao što su uživo uključenja, mogućnost uživo reklamiranja, “spejsovi”, i mnoge druge.
“Doneli smo odluku da odmah prekinemo saradnju sa platformom”, rekao je za CNN Brus Gerš, predsednik kompanije 11:11 Media. Američki list navodi i da je razlog za to “zabrinutost zbog antisemitizma i pronacističkog sadržaja”.
Podsetimo, iz istih razloga X su u poslednjih nekoliko dana napustili Apple, Disney, Comcast, IBM, Paramount i drugi veliki brendovi.
B92.