Toyota je predstavila prvi Century SUV.
Si koji su upoznati sa Toyotinom “carskom” limuzinom znaju o čemu je ovde reč. Century limuzina bila je i ostala najbolja Toyota koja može da ponud i uvek je predstavljala vrh japanske auto-industrije.
I ta ideja se nije promenila od 1967. godine do sada, kada je Toyota odlučila da ponudi još jedan model zasnovan na istim vrednostima.
Century se sada nudi i kao SUV model na japanskom tržištu. Ogroman je: meri 5,2 metra u dužinu, a ima širinu nešto manju od dva metra.
A kada kažemo da je kabina ovde predviđena za samo četiri putnika, jasno je o kakvom je komforu reč.
Japanska alternativa modelima kao što je Bentley Bentayga takođe nudi novi pogon. Ponuda je smanjena na šest cilindara, ali u plug-in hibridnoj konfiguraciji.
Ima 412 KS, koje prenosi na točkove preko e-CVT menjača i E-Four Advanced AWD pogona. Na struju može da se vozi oko 70 km.
O uglađenosti ovog vozila ne treba mnogo govoriti. Uostalom, šta reći o automobilu kod koga se vrata otvaraju pod uglom od čak 75 stepeni, a zatim se izvlače stepenice i rukohvat na zadnjem osloncu da bi se lakše ušlo u kabinu.
A tu putnika čeka potpuno podesiva fotelja sa osloncima za noge sa mogućnošću pretvaranja u ležaj.