Prošlo je skoro četiri godine od izlaska Gears 5 i fanovi su gladni za još jednim nastavkom u legendarnoj franšizi pucačina. Nedavno, govoreći na XboxEra Podcastu, Nick ‘Shpeshal Nick’ Baker je razgovarao o Gears 6, sugerišući da je malo dalje nego što neki misle.
Takođe je spomenuo da postoji “jaka mogućnost” da će to biti potpuna, otvorena igra. U najnovijem naslovu koji je objavljen – Gears 5 – postavljen je poluotvoreni operativni model za neke sekvence u kojima su igrači kako prelazili šire, otvorenije prostore nego ikad pre – ali da li to znači da su vrata otvorena za Gears 6 da bude potpuno open world?
Budimo iskreni – igrači vole izbor, uglavnom. Vole da se urone u široku, otvorenu igru koja im omogućava da istražuju do mile volje i biraju svoje ciljeve dok idu.
U nedavnoj epizodi XboxEra Podcast-a, Shpeshal Nick je razgovarao o potencijalu Gears 6 da se poveže sa tom ljubavlju prema većem okruženju, oslanjajući se na ranije tačke koje su bile podignute u vezi sa razvojem Gears 6 – naime prelazak na Unreal Engine 5, koji omogućava detaljnija i otvorenija okruženja.
Pomenuto je u znak drugoj Microsoft franšizi da je to već urađeno. U Halo Infinite – objavljenom u novembru 2021. godine – stil igre se promenio kako bi usvojio model kampanje otvorenog sveta.
Da li bi Gears 6 mogao slediti taj primer i takođe biti igra otvorenog sveta? To bi vrlo lako mogao biti slučaj.
Play.co.rs