Do augusta 2023. sa fabričkih traka sišlo je više od 150.000 primjeraka električnog prvenca Polestar 2.
Polestar 2 je bio prvi masovni električni automobil švedske marke u kineskom vlasništvu, koji je ušao u proizvodnju 2020. godine. Preko 150.000 automobila je bapravljeno u roku od tri godine, pohvalio se taj proizvođač.
Preko 20.000 vozila pronašlo je put do kupaca u Velikoj Britaniji, a još 3.000 automobila je isporučeno u Australiji. Tako je Polestar postao najbrže rastući automobilski brend u prvih sedam meseci 2023. godine, sa povećanjem broja novih registracija vozila za 174% u odnosu na isti period prošle godine.
Švedski brend polako ali sigurno ulazi u mejnstrim. S tim u vezi, menadžeri i inženjeri ništa ne prepuštaju slučaju i već su počeli da isporučuju unapređenu verziju, što je imalo veliki uticaj na rast prodaje.
“Nadograđeni Polestar 2 je najbolja verzija do sada. Sa poboljšanim softverom, promenama u hardveru, većim dometom i bržim punjenjem, ovo je osnova na kojoj nastavljamo da razvijamo naše poslovanje”, kažeTomas Ingenlat, izvršni direktor Polestara.
Vlasnici unapređenog modela Polestar 2 mogu da putuju i do 22% dalje, troše do 9% manje energije, dok se baterija može puniti do 34% brže.
Polestar 2 Long Range Single motor je sada sertifikovan za autonomiju do 654 km prema WLTP protokolu, a maksimalna brzina punjenja je sada do 205 kW za verzije sa novom baterijom od 82 kWh.
Novi motori su efikasniji, a promena na pogon na zadnje točkove za verzije sa jednim motorom znači da je Polestar 2 još zabavniji za vožnju, iako verzija sa dva motora AWD sa više snage i manje autonomije ostaje u ponudi, navode u kompaniji.
Izvor: B92