Novi Lamborghini Revuelto je rasprodat sve do 2026. godine, prema rečima šefa kompanije Stefana Vinkelmana, piše Autoblog.
Bilo bi lako pratiti Chevrolet i Dodge i eliminisati ovu ikonu američke automobilske industrije kao što su rivali uradili sa modelima Camaro, odnosno Challenger, jer na kraju dana, prodaja Mustanga nikada nije bila lošija (samo 47.566 isporučenih vozila prošle godine na američkom tržištu). Ali eto, iz nama nekog nepoznatog razloga, novi Mustang će početi da pristiže u izložbeno-prodajne salone na jesen i u sadašnjem obliku. Pokretan motorima s unutrašnjim sagorevanjem goriva, će da opstane najkraće do 2029. godine.
U celoj priči je potrebno reći da nova generacija nije samo našminkani prethodnik, već je Ford uložio velike napore da obnovi i njegov trkački program. Model nazvan GT3 će predstavljati američkog proizvođača vozila u šampionatima trka izdržljivosti, uključujući i veliki LeMans u trajanju od 24 sata.
Tu su i GT4, Dark Horse R, a kako prenose mnogobrojni mediji, nije zaboravljen ni američki šampionat NHRA (National Hot Rod Association). Ova serija se bavi trkanjem na pravcu i uživa u velikoj popularnosti na svom domaćem tržištu.
Model nazvan Cobra Jet je originalno debitovao 1968. godine sa prvim motorom u istoriji Mustanga, radne zapremine 428 kubnih inča (7,0 litara), takozvanim „big blockom“ . Ford je ponovo oživeo ime 2008. godine i sa svakom novom generacijom ovog velikana je stizao i novi Cobra Jet.
Poslednji je predstavljen pre pet godina pogonjen motorom sa unutrašnjim sagorevanjem goriva i činilo se da je to kraj, posebno kada je 2020. godine usledila Cobra Jet na struju. Ali mediji kažu da im je „blizak izvor“ rekao kako ćemo Cobru Jet opet videti za par godina, to jest pre nego što život sadašnjeg Mustanga bude okončan, i ponovo će pružati poveći atmosferski benzinac sa kompresorom.
Teško da će moći da nadmaši onu Cobru Jet na struju, koja se mogla pohvaliti sa čak 1.400 konjskih snaga i vremenom na četvrtine milje (402 metra) za manje od osam sekundi, ali ne sumnjamo da će ljubitelji klasike biti više nego oduševljeni.
Ako ništa drugo, moći ćemo da uživamo u onim karakteristikama koje su napravile „Mustang Mustangom“ barem još nekoliko godina…
Izvor: AutoRepublika